بهترین کتابخانه های جاوا که هر توسعه دهنده ای باید بداند

تصویر
عکس پروفایل Fedor Yaremenko Hacker Noon

@یاففدور یارمنکو

9+ سال توسعه دهنده جاوا

بهترین کد اصلاً بدون کد است. این جمله چند معنی دارد. یکی از روش های تفسیر آن این است که شما باید از کتابخانه های شخص ثالث استفاده کنید. مزایای بسیاری از کتابخانه ها وجود دارد: شما نباید چرخ را دوباره اختراع کنید. جوامع عظیمی از آنها حمایت می کنند. همچنین ، کد کتابخانه ها دارای عملکرد بالا و آزمایش شده است. اکوسیستم جاوا 25 سال است در حال رشد است و شما می توانید کتابخانه های جاوا را برای حل بسیاری از کارهای معمول پیدا کنید.

استفاده از کتابخانه های شخص ثالث با ابزارهای مدیریت وابستگی مانند Maven یا Gradle ، که به طور خودکار وابستگی های انتقالی را برطرف می کنند و پرونده های jar را بارگیری می کنند ، آسان است.

کتابخانه های جاوا با کاربردهای عمومی

کتابخانه ها ، مانند گواوا گوگل و آپاچی عوام، به نوشتن کد برای کارهای معمول کمک کنید. کتابخانه های عمومی شامل کلاسهای مفید برای کار با لوبیا ، مجموعه ها ، حافظه پنهان ، فشرده سازی ، هش کردن ، ورودی / خروجی ، رمزنگاری ، ریاضیات و آمار ، پردازش رشته ها ، نمودارها ، همزمانی ، اعتبار سنجی و بسیاری موارد دیگر هستند.

گوآوا یک پروژه داخلی گوگل بود که توسط جوشوا بلوخ ، طراح اصلی Java Collection Framework و نویسنده کتاب “جاوا موثر” طراحی شده است.

پیش از این ، Guava تنها کتابخانه مجموعه بود که از ویژگی های جاوا 5 پشتیبانی می کند ، مانند مواد غذایی عمومی ، enums ، انواع بازگشت متغیر ، و غیره ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور