بهترین ویراستاران کد آنلاین برای استفاده در سال 2021?

عکس پروفایل Saanvi Sen Hacker Noon

@saanvi-senسانوی سن

ما الگوهای مدیر بوت استرپ با کیفیت بالا و بسیار قابل تنظیم را ایجاد کردیم. https://themeselection.com

آیا به دنبال بهترین ویراستاران کد آنلاین هستید؟ در اینجا مجموعه ای از بهترین ویرایشگران کد آنلاین برای توسعه دهندگان وب وجود دارد.

ویرایشگر کد آنلاین چیست؟

ویرایشگر کد آنلاین ابزاری است که در یک سرور از راه دور قرار دارد و از طریق مرورگرها قابل دسترسی است. برخی از ویرایشگران کد آنلاین از ویژگی های اساسی بیشتر شبیه ویرایشگرهای متن برخوردارند در حالی که برخی دیگر مانند IDE های کامل هستند. در این مقاله ، هر دو نوع را بررسی خواهیم کرد.

بعضی از ویرایشگران کد آنلاین روی یک زبان یا حتی یک چارچوب تمرکز دارند. به عنوان مثال ، محصولاتی وجود دارند که خودشان را صدا می زنند – ویرایشگر کد آنلاین جاوا اسکریپت یا ویراستار آنلاین آن را واکنش نشان می دهند.

به عنوان یک توسعه دهنده ، ابزار اصلی شما بدیهی است ابزاری است که به شما امکان می دهد ایده های خود را به کد تبدیل کنید: یک ویرایشگر متن. با گذشت زمان ، ویرایشگرهای متنی آنلاین بیشتری ایجاد می شوند که می توانند به شما در کدگذاری از هر رایانه با دسترسی به اینترنت کمک کنند. در این مقاله ، بیایید نگاهی به 10 ویرایشگر کد آنلاین مفید بیاندازیم.

در زیر مهمترین مزایای استفاده از ویرایشگرهای کد آنلاین است

  • تنظیمات صفر نیازی به بارگیری ، نصب و پیکربندی یک IDES نخواهید بود
  • اشتراک و همکاری شروع به کدگذاری کرده و سپس URL را به همکار خود هدایت کنید تا کار خود را ادامه دهد یا به شما کمک کند تا آن را رفع اشکال کنید
  • صفر یا هزینه کم. گسترده…
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور