بهترین روش برای اندازه گیری KPI واقعی؟ – پیوندی به محصول خود اضافه نکنید

عکس پروفایل نویسنده

@جونرومروجون پنجم

پول من توسط یک ماشین مدیریت می شود و بیشتر وقتم را صرف چگونگی کمک به کارآفرینان می کنم

هر زمان که محصول جدیدی می سازم ، این توصیه را دنبال می کنم:

“ابتدا ساده ترین نسخه محصول خود را بسازید. سریع یاد بگیرید و تکرار کنید.”

من در حال ساخت یک دوره برای بنیانگذاران هستم و برای آن کدگذاری می کنم (این یک داستان طولانی است) و ساده ترین راه برای دیدن جالب بودن مطالب شروع یک دوره خبرنامه ساده است.

در چند روز اول ، بیش از 100 بنیانگذار دوره را گذرانده ام ، اما می خواستم ببینم که بسیاری از آنها واقعاً به دوره کامل علاقه مند هستند.

بنابراین ، در آخرین ایمیل که در مورد دوره صحبت کردم ، من پیوند را اضافه نکردید به دوره کامل.

و این اتفاق افتاد:

و این

و خیلی بیشتر.

30 بنیانگذار ایمیلی مانند این برای من ارسال کردند

30 نفر که به دوره علاقه مند هستند اینقدر برای من ارسال نامه الکترونیکی (یا پینگ من در شبکه های اجتماعی).

وقتی می خواهید یک محصول را تأیید کنید ، تعداد افرادی که برای بررسی وب سایت کلیک می کنند مهم نیست.

شما باید علاقه مند باشید که واقعاً چند نفر می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند و س moreالات بیشتری بپرسند.

خب! حالا شما مالک آن هستید.

کاربران خود را مجبور کنید که واقعاً در مورد محصول شما س askال کنند (اتفاقاً این ترفند بخشی از دوره کامل است – اما من پیوندی را در اینجا قرار نمی دهم ؛)

قبلاً در

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور