بهبود و پیشرفت طرحواره • Yoast

امروز، ما Yoast SEO 19.8 را در جهان منتشر می کنیم. در این نسخه، ما روی بهبودهای کلی و رفع چندین باگ تمرکز کرده‌ایم. یکی از پیشرفت‌های اصلی این بار به خروجی داده‌های ساختار یافته Schema مربوط می‌شود. داده های ساختاریافته به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را درک کنند، بنابراین بهتر است مطالب مناسب را برای خواندن دریافت کنند!

بهبود داده های ساختار یافته طرحواره

در Yoast SEO 19.8، ما در حال بهبود دو مشکل کوچک اما تاثیرگذار با داده های ساختاریافته هستیم. این هر دو مربوط به خروجی BreadcrumbList داده های ساخت یافته یکی از این موارد، اشکالی را برطرف می‌کند که در آن مضامین/افزونه‌ها با کدگذاری ضعیف، گاهی اوقات منجر به خروجی Yoast SEO مقادیر خالی در طرح خرده نان می‌شود. این به نوبه خود منجر به هشدارهایی در ابزارهای گزارش دهی گوگل می شود.

سایر بهبودها و اصلاحات

البته این همه ماجرا نیست. لیست طولانی از تغییرات در این نسخه وجود دارد. به عنوان مثال، ما یک را اضافه کرده ایم X-Robots-Tag: noindex, follow سرصفحه تمام فیدهای نظرات برای جلوگیری از ایندکس شدن آنها. این باعث کاهش محتوای تکراری و نفخ ایندکس می شود. سهمیه‌های خزیدن را برای سایت‌هایی که فید نظرات را غیرفعال نمی‌کنند، بهبود می‌بخشد.

ما دو اعلان را از داشبورد Yoast SEO حذف کرده‌ایم: یکی که فعال کردن به‌روزرسانی‌های خودکار را پیشنهاد می‌کند و دیگری فعال کردن افزونه‌ای را پیشنهاد می‌کند که نصب شده اما در حال حاضر غیرفعال است. این باعث می شود که تجربه کمی کمتر شود.

مدتی است که توییتر فقط از فرمت کارت بزرگ استفاده می کند، بنابراین وقت آن رسیده است که آن را منسوخ کنیم wpseo_twitter_card_type فیلتر، و ما در حال حاضر تنها خروجی summary_large_image برای همه twitter:card برچسب های متا.

در Yoast SEO 19.8، سازگاری خود را با Elementor بهبود بخشیده ایم. زمانی که Yoast SEO Premium، News SEO یا SEO SEO فعال است و خطا ایجاد می کند، تضاد با ویژگی عنصر Container جدید Elementor را برطرف کرده ایم.

این عبارت کلیدی در عنوان ارزیابی به شما یادآوری می کند که عبارت کلیدی تمرکز خود را در عنوان مقاله یا صفحه خود اضافه کنید. در برخی موارد، اگر متغیرهای قطعه را برای قسمت عنوان SEO فعال کرده باشید، این ارزیابی به درستی کار نمی کند. نسخه امروز این مشکل را برطرف می کند.

لیست کامل اصلاحات و پیشرفت‌ها را در لاگ تغییرات این نسخه خواهید دید.

اکنون به Yoast SEO 19.8 به روز رسانی کنید

نسخه امروز با لیست طولانی رفع اشکال و بهبودها همراه است. ما روی چند بهبود داده ساختاریافته تمرکز کرده‌ایم که خروجی Schema Yoast SEO را کمی قوی‌تر می‌کند. اکنون به Yoast SEO 19.8 به روز کنید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور