بهبود طرحواره، ارزیابی پیچیدگی کلمات جدید • Yoast

چیزی باید باشد قابل خواندن برای اینکه ماشین ها و انسان ها آن را درک کنند، درست است؟ محتوای آسان خوان شانس بیشتری برای موفقیت دارد زیرا افراد بیشتری تمایل به درک سریع آن دارند. همین امر در مورد ماشین‌ها نیز صدق می‌کند – موتورهای جستجو به داده‌های ساختاریافته تکیه می‌کنند تا به آنها در درک معنای صفحات شما کمک کنند. در Yoast SEO 19.3، ما بهبود خوانایی را هم برای انسان ها و هم برای ماشین ها به ارمغان می آوریم.

داده های ساختار یافته طرحواره در Yoast SEO 19.3

احتمالاً اهمیت داده های ساخت یافته را می دانید – موتورهای جستجو از آن برای درک محتوای شما استفاده می کنند. آن‌ها از این بینش‌ها برای تعیین اینکه آیا محتوای شما برای یک نتیجه غنی معتبر است یا خیر، استفاده می‌کنند و به صورت بصری آن را در نتایج جستجو برجسته می‌کنند. اما طرحواره کارهای دیگری نیز انجام می دهد.

روشی بهتر برای مدیریت تصاویر در طرحواره

در Yoast SEO 19.3، ما در حال بهبود نحوه مدیریت تصاویر در طرحواره خود هستیم. اگر می خواهید تصاویر مناسب در کانال های خروجی مختلف شما نمایش داده شود، باید مطمئن باشید که موتورهای جستجو می توانند تصاویر مناسب را پیدا کنند. ما روش رسیدگی به این موضوع را تغییر داده ایم.

در ابتدا به تصویر OpenGraph و تصویر توییتر تکیه کردیم. نکته این است که اینها اغلب حاوی متنی هستند که به آنها کمک می کند در رسانه های اجتماعی برجسته شوند. در Google Discover، نوشتار روی یک تصویر مفید نیست و ممکن است عملکرد پست شما را مختل کند. اکنون، تصویر برجسته بدون متن را به عنوان تصویر اولیه برای موتورهای جستجو برای استفاده در خروجی قرار می دهیم. مزیت اصلی این است که سرویس‌هایی مانند Google Discover می‌توانند از تصویر مناسب استفاده کنند – باعث درخشش محتوای شما می‌شوند! این شانس را افزایش می دهد که محتوای شما در Google Discover به خوبی انجام شود.

مدیریت قوی تر طرحواره صفحه وب id

Yoast SEO با اجرای کامل داده های ساختار یافته همراه است. از همان ابتدا، ما از استفاده از آن حمایت کرده‌ایم id برای گره زدن تمام بخش های مختلف یک سایت در یک نمودار طرحواره. در Yoast SEO 19.3، ما در حال بهبود نحوه مدیریت خود هستیم @id از طرح واره اصلی WebPage گره فقط پیوند دائمی برای صفحه فعلی باشد. انجام این کار باعث می‌شود که دیگر افزونه‌ها بتوانند کار ما را آسان‌تر کنند.

مستندات توسعه‌دهنده طرحواره ما را بخوانید تا درباره فلسفه طرحواره و بهترین شیوه‌های ما بدانید.

Yoast SEO Premium: ارزیابی پیچیدگی کلمات جدید برای درجه بندی محتوا

تجزیه و تحلیل خوانایی در Yoast SEO به شما کمک می کند تا محتوایی بنویسید که خواندن آن آسان و سریع باشد. ما خوانایی عالی را به عنوان یک حقوق اساسی انسان در فضای مجازی می بینیم. گاهی اوقات، مردم ما را متهم می‌کنند که محتوا را فریب می‌دهیم، اما ما دوست داریم این موضوع را تغییر دهیم – با آسان‌تر کردن خواندن مطالب، آن را برای افراد بیشتری باز می‌کنید.

برای سال‌ها، ما از امتیاز Flesch Reading Easy استفاده می‌کردیم تا درک کنید که درک یک متن برای کاربران سطوح مختلف چقدر دشوار است. این نمره خواندن به خوبی کار می کند، اما عملی کردن آن دشوار است. ما یک تجزیه و تحلیل پیچیدگی کلمه جدید را معرفی می کنیم که محتوای شما را اسکن می کند تا ببیند آیا از کلمات پیچیده بیش از حد در متن خود استفاده می کنید.

برو پریمیوم و دسترسی داشته باشید به تمام ویژگی های ما!

Premium با بسیاری از ویژگی ها و دسترسی رایگان به دوره های SEO ما!

پیچیدگی کلمات در حال حاضر فقط به صورت بتا و انگلیسی است

یکی از مزایای ارزیابی کلمات پیچیده این است که قابل اجرا است. ما می توانیم کلماتی را که پیچیده هستند مطابق با تعریف خود علامت گذاری کنیم. کلماتی که ما به‌عنوان پیچیده تشخیص می‌دهیم، در بیشتر موارد، کلمات پیچیده‌ای هستند که ممکن است بخواهید در مورد آنها تجدید نظر کنید. با علامت گذاری آنها در متن، می توانید به راحتی آنها را به یک جایگزین رایج تر تغییر دهید.

البته برخی از کلمات آنقدرها هم سخت نیستند، اما همچنان آنها را برجسته می کنیم. همچنین، ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که عبارت کلیدی شما یک کلمه پیچیده در نظر گرفته شود. در موارد نادر، ممکن است کمی دوگانگی در بازخورد دریافت کنید. این یکی از دلایلی است که ما ویژگی پیچیدگی کلمه را در Yoast SEO Premium منتشر می کنیم بتا و برای فقط انگلیسی.

ویژگی پیچیدگی کلمه می تواند کلمات دشوار را در متن شما برجسته کند

امتیاز Flesch Reading Ease به برگه Insights منتقل شد

در Yoast SEO 19.3، متوجه خواهید شد که امتیاز Flesch Reading Ease دیگر در بخش خوانایی در دسترس نیست زیرا با کلمه بازخورد پیچیدگی جایگزین شده است. ما آن را حذف نکرده ایم، اما آن را به برگه Insights منتقل کرده ایم. در اینجا، امتیاز و برخی بینش عالی دیگر در مورد محتوای خود، مانند تعداد کلمات، زمان خواندن، و ویژگی کلمات برجسته را خواهید یافت.

در تب Yoast SEO Insights، می توانید اطلاعات بیشتری درباره مقاله خود بیابید

بهبود تنظیمات خزیدن

در دو نسخه گذشته Yoast SEO Premium شاهد معرفی و گسترش تنظیمات خزیدن جدید ما بودیم. با این تنظیمات خزیدن، می توانید کنترل بهتری بر روی آنچه موتورهای جستجو در سایت شما می خزند و نمی خزند را به دست آورید. این طراحی شده است تا به شما کمک کند باری که وردپرس از جعبه خارج می شود را کاهش دهید.

تنظیمات خزیدن را تمام نکرده ایم زیرا ایده های زیادی برای بهبود و گسترش این تنظیمات داریم. در Yoast SEO Premium 18.9، ما در حال بهبود مدیریت فیدهای RSS هستیم. اکنون سرصفحه‌های متعارف HTTP را از فیدهای RSS به آدرس‌های اینترنتی اصلی آن‌ها (به عنوان مثال، صفحه اصلی یا دسته‌ها یا برچسب‌های خاص) اضافه می‌کنیم، بنابراین فیدها کمتر در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند.

اکنون به Yoast SEO 19.3 به روز رسانی کنید

این فقط نمونه ای از تغییرات و اصلاحات Yoast SEO 19.3 است. ما به‌روزرسانی‌های ساختاری داده‌ها، ارزیابی پیچیدگی کلمات جدید در Yoast SEO Premium 18.9، بهبود تنظیمات خزیدن و موارد دیگر را داریم. برو دانلودش کن!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور