بهبود تجربه کاربری و رشد بیشتر با ایجاد فرم های مناسب

عکس پروفایل ظهر سید بلخی هکر

@سیدبلخیسید بلخی

سید بلخی بنیانگذار WPBeginner ، بزرگترین سایت رایگان منابع وردپرس است.

در وب سایت شما ابزاری دست کم گرفته شده وجود دارد که کلید رشد تجارت را در خود جای داده است. اگر به خوبی از آن استفاده می کنید.

من از چی صحبت می کنم منظور من از ابزار فرم ساده ای است که ما برای ایجاد فرم های تماس و سایر روش های دریافت ورودی از کاربران استفاده می کنیم.

فرم ها اساس بسیاری از تعاملات آنلاین هستند. ما جستجوها را با وارد کردن کلمات کلیدی در یک قسمت فرم و سپس زدن “جستجو” انجام می دهیم ، پیام ها را از طریق فرم ها می فرستیم ، جزئیات حمل و نقل و صورتحساب را با فرم وارد می کنیم و کارهای دیگر بیشتری انجام می دهیم.

منطقی است که بهبود نحوه ساخت فرم ها باعث بهبود تجربه کاربر (UX) نیز می شود. و در نتیجه ، منجر به ایجاد مشتری ، جذب مشتری بیشتر و تعامل بهتر با مردم خواهید شد.

حال بیایید نگاهی بیندازیم به روشهای عملی شما می توانید از فرم ها استفاده کرده و UX را در وب سایت خود بهبود ببخشید. اینجا میریم

فرم های مکالمه ایجاد کنید

آیا رها کردن فرم را تجربه می کنید؟ تعداد زیادی از افرادی که شروع به پر کردن فرم های شما می کنند بدون اینکه ارسال کنند را ترک می کنند. این حالت وقتی اتفاق می افتد که فرم شما گیج کننده ، غیرشهودی یا خیلی طولانی باشد.

در صورت نیاز به جمع آوری اطلاعات زیادی برای مواردی مانند نظر سنجی ، ایجاد چندین زمینه ضروری است. در چنین مواردی ، شما باید راهی برای جذاب کردن آن پیدا کنید و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور