بنیانگذار مبادله STEX می گوید: “BTC می تواند با پشتیبانی در حدود 22-27 هزار دلار به 50 هزار دلار برسد.”

عکس پروفایل نویسنده

سه موضوع داغ در فضای رمزنگاری وجود دارد که همه در مورد آنها صحبت می کنند: افزایش قیمت BTC ، دستگیری و تحقیقات علیه فعالان بزرگ بازار به دلیل عدم انطباق با AML و البته DeFi.

من با بنیانگذار صرافی استونی ، STEX ، مصاحبه کردم ، زیرا آنها دارای مجوز اقتدار برای عملیات ، بانکداری جدید آینده هستند و در حال حاضر حراج DeFi را انجام می دهند.

سلام ، وی کی ، خوشحالم که با این مصاحبه موافقت کردید!

سلام ، ماریا ، ممنون که مرا در اختیار داشتید.

و اول ، سوال اجباری بازار گاو نر BTC: پیش بینی قیمت BTC 2021 شما چیست؟ همچنین ، فکر می کنید بازار فعلی گاو نر بیت کوین چه چیزی را هدایت می کند؟

ما با پشتیبانی در حدود 22-27 هزار دلار می توانیم به 50 هزار دلار برسیم. ظهور “خرده فروشی سازمانی” مانند PayPal و CME باعث کمبود Bitcoin بدون اعتیاد به مواد مخدر و FUD می شود مانند آنچه در آخرین اجرای گاو نر مشاهده کردیم. از یک طرف ، پی پال پنجره را برای کاربران متوسط ​​باز کرد زیرا ورود به رمز و رمز به طور سنتی هنوز برای برخی پیچیده و طاقت فرساست.

اما اکنون ، شما می توانید به سادگی با یک کلیک 100 دلار از کارت اعتباری حقوق خود در Paypal خریداری کنید. این برای تصویب رمزنگاری انبوه و قیمت بسیار خوب است. CME همان کار را برای سرمایه گذاران نهادی انجام می دهد ، و صرف هزینه های خود را ساده می کند. در سال 2017 ، فقط رویایی در مورد پذیرش Paypal وجود داشت اما اکنون این …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور