بنابراین تولید را متوقف کردید – حالا چه؟

تصویر
عکس پروفایل LaunchDarkly Hacker Noon

@راه اندازیراه اندازی تاریکی

کنترل کامل کد خود را برای ارسال سریعتر ، کاهش ریسک و بازپس گیری شبها و تعطیلات آخر هفته به دست آورید.

ما همه آنجا بوده ایم. شما به اصلی فشار می آورید ، کاری که قبلاً صدها بار انجام داده اید ، و زمانی که برای تازه سازی محیط تولید خود می روید ، متوجه می شوید که چیزی اشتباه است. هنگامی که prod را حذف می کنید ، نقطه ای که می بینید دیگر دیر شده است. نام شما در حال استقرار است ، مشکل فعال است و ساعت در حال تیک تاک است.

خب حالا چی میشه؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید کجا اشتباه کرده اید. از دستور diff برای برجسته کردن کدی که تغییر کرده است بدون اتکا به چشم خود برای مشاهده تغییر استفاده کنید. گاهی اوقات می توانیم آنقدر به شیوه نگارش عملکردمان عادت دهیم که یک تغییر فاحش عملاً نامرئی خواهد بود. به یاد داشته باشید که موارد اضافی اخیر مانند git switch و restore برای راحت تر شدن زندگی و کمک به شما در جستجوی راه حل وجود دارد.

در مرحله بعد ، باید بپذیرید که ممکن است فقط کد نباشد. در حقیقت ، ممکن است ترکیبی از محیط ، زیرساخت شما و ترکیبی از هر سه مورد با رفتارهای غیر معمول مورد آزمایش استرس قرار گیرد. تصور نکنید که می توانید به تنهایی این کار را انجام دهید. به سادگی برگشتن تغییر ممکن است کار نکند. با DevOps تماس بگیرید.

همیشه بهتر است اطمینان حاصل شود که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور