بعد از شش ماه ، من شروع به کار همه گیر خود را پایان دادم

عکس پروفایل نویسنده

@نویسندهLB لوئیس

نامزد “همکار سال 2020 – زنان در فناوری”. من درباره فرهنگ مدرن می نویسم.

در ماه جولای ، Wisherie.co را راه اندازی کردم. این یک شبکه مبادله ای بود که ریشه در اقتصاد اشتیاق و بهبود سلامت روان داشت. فرضیه من ، مبتنی بر تجربه بزرگ رکود اقتصادی خودم ، این بود که مبادله در طول دوره شیوع همه گیر فرصتی را برای متخصصان (به طور عمده جویندگان کار و آزاد) برای کمک به مشاغل کوچک فراهم می کند و در عین حال شبکه و توسعه حرفه ای را ارائه می دهد.

شما ممکن است به یاد داشته باشید “چگونه رکود بزرگ منجر به نوآوری من شد ،“که انگیزه و استراتژی من را در پشت Wisherie.co ترسیم کرد. هدف من ساده بود: 20 پروژه مبادله ای تا 31 دسامبر به پایان رسید. من مارک تجاری ، وب سایت ، برنامه بازاریابی و برنامه رویدادهای مجازی را ساختم و همچنین همه اقدامات تبلیغاتی را انجام دادم. اشتیاق اولیه قوی بود و رویدادهای مجازی نمایش خوبی در LinkedIn داشتند.

هرچه زمان می گذشت ، شنیدم که برخی از افراد شغل پیدا کرده اند و دیگر علاقه ای به آنها ندارند. من همچنین شنیدم که مردم روی سلامتی خود تمرکز کرده اند و نمی توانند چیز دیگری را بپذیرند. من همچنین از مشاغل شنیدم که در مبادله مردد بودند زیرا از آنچه در آینده انتظار داشت مطمئن نبودند. در طرف مقابل ، من از همکاری و کمک های مالی Wisherie.co که دریافت کردم سپاسگزارم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور