بستگی به پذیرش انبوه بیت کوین در دسترسی به پول نقد دارد

بیت کوین در سال 2008 توسط ساتوشی ناکاموتو به عنوان نوعی اعتراض به زیاده خواهی ها و نابرابری های بخش مالی ایجاد شد. پذیرندگان اولیه بیت کوین ، از جمله سایپرپانک ها ، حامیان حریم خصوصی و تکنسین های اینترنتی ، به وعده ای شبیه به فناوری دزدان دریایی جذب شدند. اما ، با تکامل سریع فضای رمزنگاری ، دلایل ایجاد بیت کوین در خطر فراموشی است. بیت کوین می تواند به وعده خود در مورد ارزش ویژه مالی پایبند باشد ، اما در حال حاضر ، بیت کوین مشکل دسترسی دارد. مگر اینکه مسیرهای ورود بیشتر از طریق پول نقد برای مردم از طریق پول نقد آسان برای رمزگذاری در سطح شیب دار و خارج از سطح شیب دار ایجاد شود ، بیت کوین به سادگی به نفع نخبگان خواهد بود.

تصویر
عکس نمایه نیل برگویست هکر نون

@نیلبرکویستنیل برگویست

نیل برگکیست بنیانگذار و مدیرعامل Coinme ، بزرگترین صرافی مجاز پول نقد رمزنگاری شده در ایالات متحده است.

عکس توسط لیو مک لارن بر چلپ چلوپ کردن

هنگامی که بیت کوین در سال 2008 توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد ، آنها آن را در یک کنفرانس بانکی راه اندازی نکردند ، و مردم وال استریت نیز پذیرندگان اولیه نبودند.

به همین ترتیب ، کاغذ سفید بیت کوین در اتاقهای هیئت مدیره شرکتها به عنوان بهترین مورد بعدی به اشتراک گذاشته نشد. در عوض ، بیت کوین در روزهای اولیه به عنوان نوعی اعتراض تصور می شد.

این فناوری جدیدی بود که توسط توده مردم جوش داده می شد تا افراط و تفریط های بخش مالی را تعدیل کند. شاید در آن زمان به یاد داشته باشید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور