بزرگترین نگرانی برای مدیران عامل ایالات متحده: “نیروی کار، نیروی کار، نیروی کار” | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — جینا ریموندو، وزیر بازرگانی، گفت که مدیران ارشد ایالات متحده بیش از همه نگران کمبود کارگران با مهارت های لازم هستند و افزود که اکثر آنها در میان چندین خطر خارجی محتاطانه خوشبین هستند.

ریموندو روز پنجشنبه در مصاحبه ای در دفتر بلومبرگ در واشنگتن گفت: نگرانی اصلی که از مدیران اجرایی می شنود «نیروی کار، نیروی کار، نیروی کار» است. ما نمی توانیم به اندازه کافی استخدام کنیم، نمی توانیم به اندازه کافی سریع استخدام کنیم، نمی توانیم افرادی را با مهارت های مورد نیاز خود استخدام کنیم.

با خروج اقتصاد از حفره ناشی از بیماری همه گیر، تقاضا برای نیروی کار ایالات متحده به شدت افزایش یافته است. نیاز به کارگر بسیار فراتر از عرضه بوده است، تقریباً دو فرصت شغلی برای هر فرد بیکار وجود دارد که به جویندگان کار گزینه هایی می دهد و منجر به رشد شدید دستمزد می شود.

بازار کار ایالات متحده در ماه ژانویه با افزایش غیرمنتظره استخدام‌ها و کاهش بیکاری به پایین‌ترین حد در 53 سال گذشته داغ شد و پیش‌بینی‌های رکود اقتصادی را نادیده گرفت و بر فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ‌های بهره فشار وارد کرد.

رایموندو گفت که رهبران کسب‌وکار همچنین نگران تأثیرات هوش مصنوعی در سال‌های آینده هستند و متوجه می‌شوند که کجا باید سرمایه‌گذاری کنند.

او با اشاره به نگرانی در مورد چندین موضوع از جمله افزایش نرخ بهره، چین، تهاجم روسیه به اوکراین و تغییرات آب و هوایی، گفت: «به طور کلی، مدیران اجرایی خوشبین، اما عصبی و محتاط هستند.

رایموندو همچنین خاطرنشان کرد که غرغرهای زنجیره تامین ناشی از همه‌گیری تا حد زیادی گشوده شده‌اند و بیشتر مسائل به شرکت‌ها یا ورودی‌های خاص محدود می‌شوند.

با کاهش ازدحام حمل و نقل و کمبود قطعات، زنجیره‌های تامین در سطح جهانی بهبود یافته‌اند، اگرچه فشار قیمت‌ها همچنان ادامه دارد و تقاضای مصرف‌کننده ضعیف شده است.

او گفت: «هنوز در برخی صنایع مشکلاتی وجود دارد. “هنوز پیچیدگی هایی” وجود دارد، به ویژه برای شرکت های صنعتی بزرگ از جمله شرکت بوئینگ و ایرباس SE.

او افزود: “من فکر می کنم اکنون این موضوع دقیق تر است.” بخش های خاصی از صنایع خاص، بخش های خاصی از زنجیره تامین.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور