برنامه های Google در iOS 15 متفاوت عمل می کند

بسیاری از برنامه های کلیدی گوگل در iOS 15 اپل کمی متفاوت عمل می کنند. اینها تغییراتی است که باید در مورد آنها بدانید.

iOS 15 و iPadOS 15 اپل از این هفته شروع به کار کردند و دارای ویژگی Focus Mode هستند.

این یک تنظیمات جدید در سطح سیستم عامل است که برای از بین بردن عوامل مزاحم با محدود کردن برخی از اعلان ها هنگام فعال بودن تنظیم شده است.

حالت تمرکز جایگزین Do Not Disturb (مزاحم نشوید) می شود ، که همه اعلان ها را بدون توجه به اینکه چه کسی هستند یا از چه کسی هستند مسدود کرد.

این در همه موارد ایده آل نیست. شاید شما در حال رانندگی هستید و می خواهید حواس پرتی را حذف کنید در حالی که می توانید اعلان های مهم Google Maps را دریافت کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

پیش از این بدون تعدیل قابل توجه تنظیمات دستی امکان پذیر نبود.

حالت فوکوس به کاربران اجازه می دهد تا زمان هایی را که نمی خواهند مزاحمتی داشته باشند ، براساس دوره های تعیین شده مانند زمان خواب یا زمان کار ، نشان دهند.

کاربران می توانند انتخاب کنند که هنگام فعال بودن حالت فوکوس ، کدام مخاطبین یا برنامه ها اجازه فعال سازی اعلانات را دارند.

به عنوان مثال ، هنگامی که اعلان های دیگران مسدود شده است ، یک عزیز هنوز می تواند پیامی ارسال کند.

گوگل برنامه های خود را به روز کرده است تا در حالت فعال بودن حالت فوکوس رفتار متفاوتی داشته باشند. این نکته مهم است که اگر از کاربران مشتاق حالت Do Not Disturb (مزاحم نشوید) مطلع باشید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

علاوه بر این ، برنامه های گوگل دارای ویجت های جدید هستند و راهی جدید برای یافتن محتوا در جستجوی Spotlight اپل فراهم می کنند.

در اینجا بیشتر در مورد به روز رسانی iOS 15 گوگل توضیح داده شده است.

برنامه های iOS گوگل در حالت تمرکز

گوگل چندین برنامه خود را برای کار با حالت تمرکز و اعلان ها تا حد امکان مرتبط و به موقع به روز کرده است.

“به عنوان مثال ، اگر در حال حرکت با Google Maps در جایی هستید ، ما همچنان به شما اطلاع می دهیم که چه زمانی نیاز به گردش داشته باشید یا در مسیر شما تغییراتی ایجاد شود – مانند بسته شدن جاده ها یا ترافیک غیر منتظره. حالت تمرکز این یادآوری های مفید و به موقع را خاموش نمی کند.

به طور مشابه ، در صورت وجود چهره ناآشنا در درب خانه ، برنامه Google Home به شما اطلاع می دهد. و اگر در Google Tasks یک یادآوری تنظیم کنید که مربوط به زمان خاصی باشد ، مانند “ساعت 11:45 کیک ها را از فر خارج کنید” ، مطمئناً به شما اطلاع می دهیم. “

اعلان های Google که چندان فوری نیستند به مرکز اعلان های iOS می روند ، جایی که کاربران می توانند در صورت مناسب بودن آنها را بررسی کنند.

این به روز رسانی ها در هفته های آینده در برنامه هایی مانند Gmail ، Meet ، Tasks ، Maps ، Home و بسیاری دیگر از برنامه های Google منتشر می شود.

ابزارک های بزرگتر در iPad OS 15

جدیدترین به روز رسانی اپل در سیستم عامل آیپد به کاربران امکان می دهد ابزارها را همانطور که می توانند بر روی آیفون ها روی صفحه اصلی قرار دهند.

گوگل با معرفی ابزارک های بزرگتر برای iPad از این مزیت استفاده می کند.

در هفته های آینده ، Google Photos و YouTube Music نسخه های بزرگتری از ویجت های محبوب خود را عرضه می کنند تا بتوانید به راحتی به برخی از بهترین خاطرات و موسیقی مورد علاقه خود در صفحه اصلی iPad خود دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

YouTube را در iOS جستجو کنید

گوگل امکان جستجوی آهنگ ها در YouTube Music را با استفاده از جستجوی Spotlight اپل فراهم می کند.

از امروز ، اگر آهنگی را در Spotlight جستجو می کنید ، می توانید پخش مستقیم آن را در YouTube Music شروع کنید.

گوگل در آینده به هیچ چیزی اشاره نمی کند ، اما این واقعاً نشان می دهد که وقتی iOS اجازه دهد با iOS چه کار می کند.

هرگونه ادغام آینده با جستجوی Spotlight مطمئناً به تأیید اپل بستگی دارد.

منبع: blog.google.com


تصویر ویژه: تصویر از blog.google.com ، سپتامبر 2021.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور