بررسی Samsung Galaxy Tab S7: یک هفته تست

عکس پروفایل نویسنده

@reece_coombesReece Coombes

دانشجوی علوم کامپیوتر در دانشگاه بریستول. طراح وب و مدرس ریاضیات / CS.

هفته گذشته ، سرانجام به وسوسه خرید جدیدترین تبلت پرچمدار سامسونگ – Tab S7 – تن دادم. این اولین بار است که در طی سالهای گذشته یک تبلت دارم ، بنابراین من از شروع استفاده از آن بسیار هیجان زده شده ام! در این بررسی Samsung Galaxy Tab S7 ، در مورد چگونگی پیدا کردن رایانه لوحی برای استفاده صحبت خواهم کرد ، و نظراتم درباره برخی تصمیماتی که سامسونگ گرفته است.

تاریخ انتشار Samsung Galaxy Tab S7

Samsung Galaxy Tab S7 در تاریخ 5 آگوست سال 2020 معرفی و در تاریخ 22 آگوست سال 2020 به بازار عرضه شد. این گوشی به عنوان یکی از جدیدترین تبلت های موجود در بازار ، برای کسانی که قصد دارند به زودی یک تبلت خریداری کنند ارزش زیادی دارد.

بررسی طراحی

Tab S7 از نظر طراحی یک شاهکار است. سبک ، همه کاره و بسیار زیباست. شما می توانید تبلت را در هر دو دست ، از هر زاویه ای بگیرید و همیشه درست احساس می شود.

اگر جلد کتاب صفحه کلید را دارید (که قطعاً توصیه می کنم) ، می توانید به سرعت از یک رایانه لوحی در حال حرکت به یک ایستگاه کاری رومیزی بروید. البته ، هیچ رقیبی واقعی برای ویندوز PC / Mac نیست ، اما مطمئناً قسمت به نظر می رسد.

S Pen – که به همراه رایانه لوحی به صورت رایگان ارائه می شود – به طور مغناطیسی به هر دو لبه بلندتر تبلت و پد شارژ بی سیم آن در صفحه پشت متصل می شود …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور