بررسی معکوس: NSFW Game ترک 50 صفحه برتر در Steam

Hacker Noon Gaming عکس پروفایل Hacker Noon

@hackernoongamingهکر نون گیمینگ

انتشار اخبار بازی های ویدیویی ، راهنماها ، نظرات و موارد دیگر.

دو سال و نیم پیش ، یک شرکت Patreon را به دلیل متحرک سازی گرگینه ای که کارهای ناشایست با یک دختر انجام داد ، لگد زد. اندکی پس از آن ، آنها با پیشنهاد Kickstarter یک بازی بزرگسالان با کیفیت بالا ارائه می دهند که در واقع خوب خواهد بود.

بیش از چند ابرو برافروخته و شک و تردید زیادی در مورد ساخت یک استودیوی انیمیشن به خصوص مختل شده برای ساخت بازی بدون تجربه قبلی وجود داشت. صرف نظر از این ، 58،730 پشتیبان ، 2،301،200.45 دلار آمریکا و دو سال بعد ، StudioFOW’s Subverse در Steam حضور ندارد.

و طبیعتاً ما برای بررسی آن جلوتر رفتیم.

پس از همه ، آن را به 50 بازی برتر Steam تبدیل کرد.

بازی بیش از یک سال تأخیر دارد و به جای انتشار کامل ، در Early Access راه اندازی شده است. با این اوصاف ، از نقاط عطف خود عبور کرد و طبق گفته توسعه دهندگان ، بیش از دو برابر آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود ، دارد.

این همه خوب و خوب است اما چگونه است؟

آیا Subverse اضطراب عملکردی دارد؟

در حالی که تعداد زیادی بازی Kickstarted ، Early Access وجود دارد که یک خرابکاری باگی ایجاد می کند ، Subverse به خوبی جلا داده شده است. هیچ گونه اشکال خاصی وجود ندارد و بازی در حالی که هنوز هم عالی است بر روی سیستم من اجرا می شود. فقط کافی است بگوییم که این بازی برای جلا دادن به زمان بیشتری در اجاق احتیاج ندارد.

مقداری…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور