بررسی شناسه محصول جدید • Yoast

آیا برای نمایش محصول خود در گوگل مشکل دارید؟ آیا رقبای شما نتایج غنی می گیرند، اما نتایج جستجو برای محصول شما خسته کننده است؟ ممکن است گوگل تمام جزئیات محصول شما را نداند. به عنوان مثال، شما ممکن است از دست بدهید شناسه های محصول که گوگل برای درک کامل محصولات شما از آن استفاده می کند. در Yoast WooCommerce SEO 15.2 و Yoast SEO برای Shopify، یادآوری برای اضافه کردن دقیقاً آن پیدا خواهید کرد! امروز، Yoast SEO 19.7 و Premium 19.3 را نیز منتشر می کنیم.

فهرست مطالب

اول: ما برای آخرین تغییرات طرح محصول Google به‌طور کامل به‌روزرسانی شده‌ایم

قبل از اینکه آخرین ویژگی خود را در WooCommerce SEO و Yoast SEO برای Shopify معرفی کنیم، می‌خواهیم اشاره کنیم که با به‌روزرسانی امروز، ما کاملاً با تغییرات داده‌های ساختاری محصول جدید Google هماهنگ شده‌ایم. هفته گذشته، گوگل واجد شرایط بودن خود را برای تجربه محصولات پیشرفته در نتایج جستجو با استفاده از آن اعلام کرد Product داده های ساخت یافته برای این کار، تغییرات جزئی در داده های ساختاری محصول ضروری است. علاوه بر این، املاک جدید نیز در دسترس هستند، مانند pattern، material و brand.

در آخرین نسخه‌های افزونه‌ها و برنامه‌های SEO تجارت الکترونیک، ما اطمینان داده‌ایم که داده‌های ساختاری محصول شما مطابق با الزامات به‌روز شده Google است. سایت تجارت الکترونیک شما اکنون می تواند واجد شرایط دریافت نتایج غنی اضافی برای محصولات شما در نتایج جستجو باشد.

برای SEO WooCommerce، ما یک ویژگی جدید برای پشتیبانی اضافه کرده ایم brand و pattern. شما می توانید این را با رفتن به WooCommerce > Products > Attributes و افزودن یک ویژگی جدید برای الگوها فعال کنید. آن را با برخی اصطلاحات پر کنید و به Yoast SEO > WooCommerce SEO بروید. در منوی کشویی الگوی جدید، ویژگی مورد نظر خود را انتخاب کرده و ذخیره کنید. سپس، یک محصول را ویرایش کنید و در قسمت Attributes، مشخصه ای را که ایجاد کرده اید اضافه کنید. آن را با برخی از عباراتی که در بالا ایجاد کردید پر کنید و محصول را منتشر کنید. تست داده های ساختاریافته را اجرا کنید و ببینید که محصول شما به خوبی اعتبار می کند!

شناسه های محصول یک جزئیات مهم هستند

آیا می خواهید محصولات شما به خوبی در نتایج جستجو ظاهر شوند؟ پس بهتر است فراموش نکنید که SKU و شناسه محصول را به محصولات خود در WooCommerce اضافه کنید، زیرا این یک بخش ضروری از جزئیات محصول است. اما این فقط برای گوگل نیست. بسیاری از مشتریان از SKU ها و شناسه های محصول برای یافتن محصولات شما در جستجو استفاده می کنند، بنابراین عاقلانه است که آنها را به صفحات محصول خود اضافه کنید. به علاوه، افزودن این جزئیات باعث می‌شود تا مشتریان راحت‌تر به این موضوع اعتماد کنند که شما محصول مورد نظر خود را ارائه می‌دهید.

SEO WooCommerce و Yoast SEO برای Shopify اکنون با چکی همراه هستند که به شما یادآوری می کند این جزئیات بسیار مهم محصول را اضافه کنید! علاوه بر این، آن جزئیات محصول را به آن اضافه می کند Product طرحواره ای که گوگل برای بررسی حقایق در مورد محصولات شما استفاده می کند. این باعث افزایش شانس محصول شما می شود که آن نتیجه غنی برجسته را دریافت کند!

به یاد داشته باشید که وقتی فیلد SKU در WooCommerce وجود نداشته باشد، چک ظاهر نمی شود. این ممکن است به دلیل پلاگین WooCommerce خاصی باشد که در حال اجرا هستید. همچنین، چک برای محصولات گروه بندی شده کار نمی کند.

در Yoast SEO برای Shopify، ما این را برای انواع محصولات نشان نمی‌دهیم، بلکه فیلدی به نام داریم بارکد، با ذکر این که کاری را انجام می دهید یا ندارید.

افزودن صحیح داده های ساختاریافته به محصولات شما می تواند منجر به نتایج غنی مانند این شود

SEO WooCommerce و برنامه Shopify ما به شما در انجام سئوی تجارت الکترونیک کمک می کند

با SEO WooCommerce، گزینه های بیشتری را برای فروشگاه WooCommerce خود دریافت می کنید تا در نتایج جستجو بدرخشد. این شامل ابزارهای آسان برای ایجاد یک تجربه تجارت الکترونیک بهتر است. همچنین گزینه بسیار مهمی را برای افزودن شناسه های محصول به انواع محصولاتی که ووکامرس به خودی خود ارائه نمی دهد، دریافت خواهید کرد. به علاوه، هر جزئیاتی که اضافه می کنید به نمودار داده های ساختار یافته سایت، فروشگاه و محصولات شما اضافه می شود. آخرین اما نه کم‌اهمیت، آن را با یک نسخه خاص محصول از تجزیه و تحلیل سئو و خوانایی معروف ما ارائه می‌کند تا به شما در نوشتن توضیحات عالی محصول کمک کند!

برنامه Yoast SEO برای Shopify ما ممکن است با عملکرد نقشه همراه نباشد، اما با هر چیز دیگری که در مورد Yoast SEO دوست دارید ارائه می شود. همچنین با بررسی شناسه محصول جدید و تجزیه و تحلیل سئو و خوانایی محصول متمرکز است. آن را امتحان کنید!

SEO WooCommerce به شما یادآوری می کند که SKU ها و شناسه های محصول را اضافه کنید (این در Yoast SEO برای Shopify کمی متفاوت به نظر می رسد)

جزئیات ضروری محصول در Schema

Product اگر می خواهید محصول شما به درستی در گوگل نمایش داده شود، طرحواره بسیار مهم است. یکی از ویژگی‌هایی که Google توصیه می‌کند به جزئیات محصول خود اضافه کنید، SKU است، اما شناسه‌های جهانی مانند UPC و EAN نیز اضافه شده‌اند. اگر این موارد را اضافه نکنید، آزمایش نتایج غنی Google یک هشدار نشان می‌دهد. در اینجا چیزی است که Google در مورد شناسه های محصول در اسناد خود در مورد داده های ساختاری محصول می گوید:

شامل همه شناسه های جهانی قابل اجرا. اینها در schema.org/Product شرح داده شده است. در حالی که می توانید از عمومی استفاده کنید gtin برای همه GTIN ها، توصیه می کنیم از خاص ترین GTIN استفاده کنید که برای محصول شما اعمال می شود، زیرا این دقیق ترین نمایش محصول است. مطمئن شوید که مقدار GTIN عددی است. ما از فرم URL برای GTIN پشتیبانی نمی کنیم.

SEO WooCommerce با اجرای طرحواره کاملاً ویژه ارائه می شود که به طور یکپارچه با Yoast SEO ادغام می شود. آنها با هم تضمین می‌کنند که گوگل تمام جزئیات لازم را در مورد محصول شما دریافت می‌کند – این شانس را افزایش می‌دهد که آنها را در SERP ها برجسته کند.

اکنون WooCommerce SEO 15.2 را دریافت کنید!

چک سئوی جدید WooCommerce برای محصولات جداگانه و یک محصول با انواع و بنابراین کدهای محصول متفاوت کار می کند. Yoast SEO برای Shopify فقط برای محصولات معمولی کار می کند. با تشکر از یادآوری، دیگر هرگز آن کدهای محصول را فراموش نخواهید کرد — Google و مشتریان شما از شما تشکر خواهند کرد!

آیا هنوز SEO WooCommerce ندارید؟ اکنون ممکن است زمان خوبی مثل همیشه باشد! اگر می‌خواهید بیشترین سود را داشته باشید، مجموعه Yoast SEO Premium و WooCommerce SEO ما را بررسی کنید.

به فروشگاه آنلاین خود کمک کنید ایستادگی کردن

این و خیلی بیشتر را در افزونه SEO WooCommerce SEO دریافت کنید!

Yoast SEO 19.7 و Premium 19.3

امروز، ما همچنین به‌روزرسانی‌های کوچکی را برای Yoast SEO و Yoast SEO Premium منتشر می‌کنیم. در Yoast SEO 19.7، چندین راه حل امنیتی پیدا خواهید کرد و امنیت کلی افزونه ها را سخت تر می کند. ما همچنین با جلوگیری از اجرای Yoast SEO در صفحه ورود، مدیریت خطاهای مرگبار را در قسمت جلویی بهبود بخشیده ایم و به کاربران امکان می دهیم به داشبورد خود دسترسی داشته باشند.

همچنین اکنون نقشه‌های سایت پست سفارشی خالی را از آن حذف می‌کنیم sitemap_index.xml، و یک فیلتر جدید اضافه کرده ایم wpseo_sitemap_post_type_first_links که می تواند برای افزودن لینک در ابتدای اولین صفحه نقشه سایت برای انواع پست استفاده شود.

برای Yoast SEO Premium 19.3، چندین باگ را برطرف کرده‌ایم و دو گزینه به تنظیمات خزیدن اضافه کرده‌ایم: یکی برای جلوگیری از خزیدن صفحات جستجوی سایت و دیگری برای جلوگیری از خزیدن /wp-json/.

به روز رسانی مبارک!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور