برترین ماینرهای بیت کوین توسط قانونگذاران ایالات متحده تحت فشار قرار گرفتند تا تأثیرات آب و هوا را به تفصیل بیان کنند

(بلومبرگ) – گروهی از قانونگذاران دموکرات به رهبری سناتور آمریکایی الیزابت وارن از شش تن از بزرگترین ماینرهای بیت کوین در مورد مصرف برق و انتشار گازهای گلخانه ای آنها خواستار جزئیات هستند، این هشداری است که در بحبوحه نگرانی فزاینده در مورد محیط زیست صنعت ارزهای دیجیتال ارائه می شود. تأثیر.

این هشت قانونگذار روز پنجشنبه نامه‌هایی ارسال کردند و از معدنچیان از جمله Marathon Digital Holdings Inc. و Riot Blockchain Inc. خواستند تا مصرف برق سالانه تأسیسات خود، برنامه‌های رشد و تأثیر بر قیمت برق محلی را ارائه دهند.

ارزهای دیجیتال به دلیل مصرف برق این صنعت که اکنون با کل کشور آرژانتین قابل مقایسه است، مورد انتقاد فزاینده ای قرار گرفته اند. این نامه‌ها خطرات کمپین وارن برای سرکوب عملیات بیهوده بیت‌کوین را پس از ارسال درخواست مشابهی به شرکت Greenidge Generation Holdings در ماه گذشته افزایش می‌دهد که نیروگاهی در نیویورک با یک نیروگاه گاز طبیعی تامین می‌کند. آنها همچنین زمانی به وجود می آیند که صنعت از رکود حدود 50 درصدی بیت کوین متحمل می شود.

وارن و هفت قانونگذار دیگر آمریکایی از جمله نماینده کیتی پورتر و سناتور شلدون نوشتند: «با توجه به مصرف فوق‌العاده بالای انرژی و انتشار کربن مرتبط با استخراج بیت‌کوین، عملیات استخراج نگرانی‌هایی را در مورد تأثیرات آن بر محیط جهانی، اکوسیستم‌های محلی و هزینه‌های برق مصرفی ایجاد می‌کند». کاخ سفید.

این نامه‌ها همچنین به Stronghold Digital Mining Inc.، Bitfury Group Ltd.، Bitdeer Technologies Holding Co. و Bit Digital Inc ارسال شد. ماینرها در سراسر ایالات متحده و در کشورهایی از جمله نروژ، روسیه، ژاپن و قزاقستان فعالیت دارند.

در نامه ای به مدیر اجرایی BitFury، برایان بروکس، از او خواسته شده تا جزئیاتی در مورد نیازهای برق شرکت و تأثیر آب و هوا ارائه دهد.

«مصرف برق پیش‌بینی‌شده شما برای رمزنگاری در تمام امکانات ایالات متحده در پنج سال آینده چقدر است؟ پیش بینی انتشار کربن مرتبط شما برای آن معدن چیست؟ قانونگذاران نوشتند

بروکس قبل از جلسه استماع کمیته فرعی مجلس نمایندگان آمریکا در این ماه از مصرف انرژی صنعت دفاع کرد.

ماینینگ بیت کوین مقدار کمی اما غیر پیش پا افتاده را مصرف می کند [of] انرژی نسبت به مقدار ارزش ایجاد شده، و اینکه این انرژی به طور متوسط ​​بیشتر از شبکه برق ایالات متحده به عنوان یک کل از منابع پایدار استخراج می شود.

استخراج از رایانه‌های قدرتمند برای حل مسائل ریاضی و سفارش تراکنش‌ها در بلاک چین بیت‌کوین استفاده می‌کند و سریع‌ترین ماینرها در بیت‌کوین پاداش می‌گیرند. بزرگترین ماینرها با ده ها هزار رایانه در انبارهایی که شبیه مراکز داده هستند و مقادیر زیادی برق مصرف می کنند، فعالیت دارند.

وارن در بیانیه ای ایمیلی گفت: “مصرف فوق العاده بالای انرژی و انتشار کربن مرتبط با استخراج بیت کوین می تواند کار سخت ما برای مقابله با بحران آب و هوا را تضعیف کند – بدون در نظر گرفتن اثرات مضر استخراج رمزنگاری بر محیط های محلی و قیمت برق.”

نمایندگان Marathon، Stronghold، Riot و Bit Digital در بیانیه های ایمیلی گفتند که از فرصت گفتگو با قانونگذاران استقبال می کنند. Stronghold که از زباله های زغال سنگ برای تولید برق و استخراج بیت کوین استفاده می کند، گفت که امکانات آن به حل یک مشکل زیست محیطی کمک می کند و می تواند به جای فشار آوردن به شبکه برق، شبکه برق را تثبیت کند. BitDeer و Bitfury به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

این نامه‌ها در حالی منتشر می‌شوند که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در پی سقوط 50 درصدی توکن از بالاترین سطح تاریخ در نوامبر، با یک چالش مهم روبرو هستند. در حالی که بسیاری از عملیات ماینینگ در طول سال گذشته سود قابل توجهی را در طول رشد بیت کوین به دست آوردند، این رکود ممکن است کسانی را که عملیات کمتر کارآمدی دارند مجازات کند.

این نامه ها همچنین توسط سناتورهای مگی حسن و ادوارد جی مارکی و نمایندگان رشیده طلیب و جرد هافمن امضا شد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور