برترین شرکت های توسعه نرم افزار بهداشت و درمان

عکس پروفایل نویسنده

فناوری بر تمام جنبه های زندگی انسان تأثیر می گذارد و مراقبت های بهداشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. تحول سریع فناوری باعث می شود بیمارستان ها و سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی به دنبال راه حل هایی باشند که کارهای روزمره آنها را ساده و تسریع کند.

بازار توسعه نرم افزارهای مراقبت های بهداشتی در حال حاضر بسیار گسترده است و 13100 میلیون دلار در سال 2017 حساب می شود و پیش بینی می شود تا پایان سال 2025 به 19300 میلیون دلار برسد. هر ساله شرکت های بیشتری به این رقابت می پیوندند ، بنابراین یافتن یک قابل اعتماد دشوار شده است. ارائه دهنده مهارت ها ، شایستگی ها ، گواهینامه ها و دانش دامنه مناسب.

در زیر ، لیستی از شرکت های توسعه دهنده نرم افزار پزشکی را پیدا کرده اید که ثابت کرده اند هنگام ایجاد نرم افزار مراقبت های بهداشتی قوی برای ارائه دهندگان در ایالات متحده و سراسر جهان ، شرکای باتجربه ای هستند. این مجموعه بر اساس ارزیابی دقیق رهبران بازار بر اساس معیارهای زیر بود: مشتریان عمده مراقبت های بهداشتی ، حضور در بازار ، تجربه در صنعت مراقبت های بهداشتی و بررسی مشتریان.

1. انتقال

Itransition مستقر در کلرادو یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی است که راه حل های نرم افزاری را برای سازمان های پزشکی و ارائه دهندگان مراقبت ارائه می دهد. این پورتال بیمار ، راه حل هایی برای مدیریت بالینی ، برنامه های بهداشتی تلفن همراه و موارد دیگر ایجاد می کند. استفاده از واقعیت مجازی و افزوده ، اینترنت اشیا ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور