برترین ابزارها و نرم افزارهای تحقیقاتی برای دانشجویان دانشگاهی و پژوهشی

عکس پروفایل نویسنده

@پریا-راجپریا راج

نام من پریا است من یک توسعه دهنده بازی هستم که 3 سال تجربه دارد

اگر اهل تحقیق باشید ، ابزارهای خاصی به شما کمک می کنند تا تلاش خود را به حداکثر برسانید و بهترین نتیجه را بگیرید. این مقاله نگاهی دقیق به 5 بهترین ابزار برای محققان خواهد داشت که می توانید در وب پیدا کنید.

Google Scholar

در لیست 5 ابزار برتر برای محققان ، Google Scholar قرار دارد. این یک ابزار تحقیق آنلاین رایگان است. توسط گوگل ساخته شده است و اعتقاد بر این است که برای هر محقق جدی بسیار مهم است. با اتصال به اینترنت و کامپیوتر کار می کند.

Google Scholar عمدتا یک موتور جستجوی دانشگاهی است. به همین دلیل است که برای کاربران آن آسان تر است که هر نوع ادبیات دانشگاهی را در آن جستجو کنند. شما می توانید مجلات ، مقالات سفید ، مقالات علمی و حق ثبت اختراع را در این ابزار پیدا کنید. به شما امکان می دهد مقالات خود را توسط خودتان مدیریت کنید.

این ابزار چندین کتابخانه را امکان پذیر می کند ، بنابراین شما می توانید به راحتی بر روی هر تحقیق تحقیق کنید ، و Google Scholar به شما در سایر موارد کمک خواهد کرد. برای سهولت مطالعه ، نسخه مقاله و شماره های استناد را نمایش می دهد. این ابزار می تواند در مورد سایر مقالاتی که قبلاً در مورد کارهای فعلی شما ذکر شده است ، به شما بگوید.

برای تاجگذاری همه موارد ، Google Scholar هر زمان کسی از کار شما نام ببرد به شما هشدار می دهد. این ابزار همچنین در هر زمان که اعلان داشته باشید به شما اعلان می دهد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور