برای کدنویسی به لپ تاپ گران قیمت احتیاج ندارید

عکس پروفایل Jure Reljanović Hacker Noon

@جوریوره رلجانویچ

سلام ، اسم من Jure Reljanović است. من دوست دارم درمورد کدگذاری و فن آوری یاد بگیرم و با به اشتراک گذاشتن تجربه خودم به دیگران کمک کنم.

دیروز ، در حالی که مشغول مرور اینترنت بودم ، به مقاله ای با عنوان “10 بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی” برخوردم. من شخصاً برای کدنویسی به لپ تاپ جدید احتیاج ندارم. من در حال حاضر یک کامپیوتر کاملاً مناسب و متناسب با نیازهای من دارم ، اما فکر کردم بیایید نگاهی بیندازیم و ببینیم چه مواردی برای کدگذاری توصیه می شود یا حداقل آنچه آن وب سایت توصیه می کند.

وقتی به مقاله رسیدم و دیدم همه لپ تاپ هایی که توصیه می شوند بالای 1500 دلار هستند. شاید برای کسی زیاد نباشد ، اما من شخصاً فکر می کنم که یک رایانه شخصی یا لپ تاپ مناسب برای کدنویسی نباید آنقدر گران باشد.

سه معیار وجود دارد که هر رایانه برنامه نویسی باید از آنها برخوردار باشد. باید سریع ، سبک و قابل حمل باشد. من برای هر نوع برنامه نویسی که با این استانداردها مطابقت دارند و بسیار ارزان تر از 1500 دلار هستند ، چند گزینه به شما نشان می دهم. همه آنها لپ تاپ خواهند بود زیرا شما احتمالاً به یک رایانه شخصی احتیاج دارید که همراه خود داشته باشید و نه رایانه ای که تمام روز روی میز شما نشسته باشد.

همچنین ، اگر رایانه ای را فقط برای کد نویسی خریداری نمی کنید اما می خواهید از آن برای انجام بازی های ویدیویی یا انجام برخی فعالیت های دیگر که به انرژی زیادی نیاز دارند ، استفاده کنید ، من چند گزینه نسبتاً ارزان به شما می دهم که به شما امکان می دهد .. .

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور