برای پشتیبان گیری از چه اطلاعاتی نیاز دارم؟

عکس پروفایل نویسنده

از دست دادن داده ها یک چالش مشترک است که سازمان ها و افراد با آن روبرو می شوند. حملات بدافزار ، سو mal عملکرد سخت افزار و خرابی پرونده می تواند باعث از دست رفتن اطلاعات شود. این امر همچنین می تواند به دلیل حذف تصادفی در جایی باشد که بخشی از داده ها از بین بروند. علاوه بر این ، یک فاجعه فیزیکی مانند سیل یا آتش سوزی می تواند سخت افزار را کاملا از بین ببرد – داده ها را غیرقابل دسترسی می کند. متأسفانه ، از دست دادن داده ها می تواند فرایندهای تجاری را متوقف کند و باعث تأخیرهایی شود که می تواند هزینه زیادی را متحمل شود. در مورد داده های شخصی ، از دست دادن داده ها می تواند خاطرات زندگی را از بین ببرد. همان جایی است که نسخه پشتیبان تهیه می شود. در حالت ایده آل ، نسخه پشتیبان از داده ها یک نسخه دیجیتالی از داده های رایانه شما است و با خیال راحت در دستگاه یا سیستم رایانه دیگری ذخیره می شود.

در صورت از دست رفتن اطلاعات ، تهیه کپی از همه داده های خود که در جای دیگری انباشته شده اند ، ضروری است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که داده های موجود در پرونده پشتیبان را به رایانه خود بازگردانید. این اجازه می دهد تا عملکردهای تجاری بدون تأخیر ادامه یابد و دیگر نیازی به انجام مجدد کار نیست – که در اکثر موارد در واقع غیرممکن است. علاوه بر این ، هیچ کس نمی خواهد خاطرات گرانبهای زندگی خود را از دست بدهد ، و یک نسخه پشتیبان تهیه می کند که این اتفاق نیفتد.

در حالی که اکثر مردم اهمیت پشتیبان گیری از داده ها را می دانند ، اما همه نمی دانند که از چه چیزی باید پشتیبان تهیه کنند. اگر در مورد این موضوع حصارکشی می کنید ، اینجا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور