برای فرصتی برای شبکه و لذت بردن از یک کاری خوشمزه پاسخ دهید * –

ما نمی توانیم قول بدهیم تالی، متاسفم، اما این عکسی از یک رستوران هندی واقع در بیرمیگنهام است که توسط یکی از تیم ما گرفته شده است.

آیا به دنبال گسترش شبکه حرفه ای خود در سال 2022 هستید؟ مستقر در بیرمنگام، بریتانیا یا اطراف آن؟ در روز پنجشنبه 26 موجود استهفتم ژانویه؟

این رویداد برای شماست!

به دیکسون جونز و سایر مهمانان در بیرمنگام بپیوندید تا یک شب چت کاری و سئوی مرتبط با سئو داشته باشید.

هزینه غیرقابل استرداد 10 پوندی که برای شما یک صندلی پشت میز قرار می دهد – Majestic مابقی وعده غذایی را حمایت مالی می کند.

برای جزئیات بیشتر و رزرو مکان خود، به صفحه Dixons Eventbrite مراجعه کنید. در “Curry Night with Dixon Jones & Majestic (SEOs Welcome)”

نه برای شما؟

اگر می‌خواهید که رویداد نزدیک‌تر به شما باشد یا فرمت کمی متفاوت داشته باشد، لطفاً به ما اطلاع دهید. ما دوست داریم این ایده را در جاده ها اجرا کنیم و تعداد بیشتری از شما را ملاقات کنیم. اگر می‌خواهید میزبان رویدادی در نزدیکی شما باشیم، توصیه‌هایی برای خانه‌های کاری محلی نیز بسیار قدردانی می‌شود!

از طریق نظرات یا خط پشتیبانی ما در تماس باشید: [email protected]


* برای به حداکثر رساندن موضوعیت، از ChatGPT برای پیشنهاد عنوان/عنوان برای این پست درخواست کردیم. رقبای دیگر عبارتند از: «یک شب سرگرم کننده و پرکننده کاری و سئو را از دست ندهید» و «شما به یک رویداد رستوران خوشمزه با دیکسون جونز دعوت شده اید».

با شکوه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور