برای تقویت رتبه باید از تمام وب هسته های اصلی استفاده شود

جان مولر ، گوگل می گوید ، هر سه معیار Core Web Vital باید رعایت شوند تا بتوانند در سیگنال رتبه بندی در ماه مه صلاحیت داشته باشند.

این مبحث درست در آغاز آخرین ساعات اداری جستجوی Google Central SEO در تاریخ 29 ژانویه مطرح شد.

یک سوال در مورد اینکه چقدر مهم است پرسیده می شود یکی Core Web Vital در مواقع دیگر کمتر از نیاز Google است دو برآورده شده اند.

و آیا اهمیتی دارد که ابزارهای تست گوگل یکی از Web Vital ها را به جای سبز به زرد نشان دهد؟

ما از طریق پاسخ مولر یاد می گیریم که هنگام به روزرسانی Core Web Vital در ماه مه ، این موارد از اهمیت قابل توجهی برخوردار خواهند شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Core Web Vital معیارهای جدید گوگل برای ارزیابی اینکه آیا یک صفحه تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد یا خیر.

سنجه ها شامل موارد زیر است:

  • بزرگترین رنگ محتوای (LCP): سرعت بارگیری محتوای اصلی یک صفحه را اندازه گیری می کند. این باید در درون رخ دهد 2.5 ثانیه فرود در یک صفحه.
  • تأخیر ورودی اول (FID): سرعت ارتباط کاربران پس از فرود روی صفحه را اندازه گیری می کند. این باید در درون رخ دهد 100 میلی ثانیه.
  • تغییر چیدمان تجمعی (CLS): اندازه گیری اینکه هر چند وقت یک بار کاربر تغییر مکان های غیرمنتظره ای را تجربه می کند. صفحات باید CLS نگهداری کنند کمتر از 0.1.

Google 6 روش مختلف برای اندازه گیری Core Web Vital ارائه می دهد. همانطور که از مولر یاد می گیریم ، برای بهره مندی از به روزرسانی الگوریتم پیش رو ، باید حداقل شرایط لازم را برآورده کنیم.

جان مولر گوگل در Core Web Vital ها

مولر می گوید ، وقتی نوبت به آزمایش سایت شما می رسد تا ببینید که چقدر با معیارهای Core Web Vital مطابقت دارد ، برای هر 3 معیار مهم است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“درک من این است که ما می بینیم که آیا آن را در سبز و یا پس از آن مهم است که خوب است یا نه. بنابراین اگر این رنگ به رنگ زرد باشد ، این رنگ سبز نخواهد بود ، اما من نمی دانم رویکرد نهایی در این زمینه چگونه خواهد بود.

تعدادی از عوامل وجود دارد که گرد هم می آیند و من فکر می کنم ایده کلی این است که اگر بتوانیم تشخیص دهیم که یک صفحه با همه این معیارها مطابقت دارد ، ما می خواهیم از آن به طور مناسب در رتبه بندی جستجو استفاده کنیم.

من نمی دانم در مواردی که برخی موارد خوب هستند و مواردی که کاملاً خوب نیستند ، مانند چگونگی ایجاد تعادل ، رویکرد چگونه خواهد بود. “

نوک انگشتان مولر در اطراف این موضوع احتیاط می کند زیرا مراقب است چیزی را که از طریق کانال های رسمی Google به او منتقل نشده است ، فاش نکند.

مولر در پاسخ به این س askedال که آیا قبل از به روزرسانی الگوریتم در ماه مه اطلاعات بیشتری در دسترس خواهد بود ، گفت: “من چنین گمان می کنم.”

او به طور خلاصه این ایده را مطرح می کند که گوگل یک نشان در نتایج جستجو برای صفحاتی که از Core Web Vital گوگل عبور می کنند ، معرفی می کند.

اگر بخواهید آن را اجرا کنید ، که هنوز 100٪ تصمیم نگرفته است ، باید به معنای ملاقات یا فراتر رفتن صفحه باشد هر سه معیارهای.

“دستورالعمل کلی این است که ما همچنین می خواهیم از این معیارها برای نشان دادن نشان در نتایج جستجو استفاده کنیم ، که فکر می کنم آزمایشاتی در این باره اتفاق افتاده است.

و برای آن واقعاً باید بدانیم که همه عوامل سازگار هستند. بنابراین اگر روی HTTPS نباشد ، اساساً حتی اگر بقیه موارد خوب باشد ، کافی نیست. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بحث کامل را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=wsrL6l2Fxvo

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور