بدون کد برای انطباق با متخصصان لازم است: یک استدلال

عکس پروفایل نویسنده

@luciewysiwygلوسی لوبت

درباره بدون کد و بازاریابی برای استارتاپ ها بخوانید و بنویسید. همچنین از موسیقی بسیار بلند به روشی نه چندان سالم لذت ببرید.

چند روز پیش ، من در یک کانال بدون کد Slack در حال معاشرت بودم که پستی را خواندم که باعث مکث من شد. فیلیپ ، فریلنسر متخصص در استخدام فناوری اطلاعات ، فریادی نیمه شهادتین و نیمه تجمع را به اشتراک گذاشته بود که از “چگونه این کار را انجام می دهی” متمایز است. محتوا.

به طور خلاصه داستان او: “من یک حرفه ای غیر فنی هستم. من به صورت انفرادی کار می کنم. من سرمایه گذار ندارم. من فردی خلاق هستم و ایده های زیادی برای کمک به مشتری هایم دارم. من معتقدم بدون کد یک مفهوم جالب است ، اما چیزهای زیادی که امروز می تواند برای من انجام دهد نیست “.

وی در ادامه به ما گفت: “من طی 10 سال گذشته منتظر ظهور صنعت بدون کد بوده ام. آنها برای توسعه دهندگانی که می خواهند کارهایی را که سریعتر انجام می دهند مفید به نظر برسند ، اما هنوز برای آنها گیج کننده هستند. من و تجارتم. “

پاسخ جامعه؟

• “کار را انجام دهید.”

• “اگر برای شما خیلی سخت است ، شخصی را استخدام کنید.”

• “همانطور که هست آسان است.”

این مکالمه به پایان رسید: “ما به راحتی تعریف مشابهی از آسان نداریم.”

این لحظه واقعی “آه” برای من بود. مدتی است که می دانم چرا ابزارهای بدون کد سریعتر انتخاب نمی شوند. در پشت کلمه buzz ، ماده وجود دارد؛ یک جامعه بیش از حد مشغول پشتیبانی از ویراستاران مختلف ، هر کدام با …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور