بدون ساندویچ ، لطفا! – تحلیل استراتژی محبوب حمله DeFi

عکس پروفایل Anton Dzyatkovskii Hacker Noon

@آنتون- dzyatkovskiiآنتون ژیتاکوسکی

مدیر عامل و بنیانگذار شرکت توسعه نرم افزار پلاتین. علاقه مند به بلاکچین ، وبلاگ نویس.

یک مطالعه اخیر CipherTrace تصویری غم انگیز ارائه می دهد: حتی اگر تلفات کاربران رمزنگاری از حملات جنایی به طرز چشمگیری کاهش یافته است 57٪ در سال 2020 به 1.9 میلیارد دلار (در مقایسه با 4.5 میلیارد دلار در سال 2019) ، تقلب در فضای DeFi همچنان در حال رشد است ، و کاربران بیشتری را فریب می دهد.

“با بلوغ این م againstسسات مالی و اتخاذ تدابیر امنیتی شدید ، سرقت های ناشی از هک علیه صرافی های متمرکز همچنان کاهش می یابد. مقررات و اجرای آنها باعث کاهش طرح های تقلب متمرکز می شود ، که مجرمان را به بهره برداری از خدمات مالی غیرمتمرکز سوق می دهد. سیستم عامل های DeFi از معافیت های بسیاری از رژیم های سنتی نظارتی که صرافی های متمرکز ، مشاغل خدمات پول و بانک ها با آن روبرو هستند برخوردار هستند … این آنها را به مکان های ایده آل برای جابجایی و پولشویی پول تبدیل می کند. “

– دیو جوانس ، مدیر ارشد اجرایی CipherTrace.

کاربران DEX باید از چنین اقدامات شرورانه ای آگاه باشند زیرا صرافی های غیرمتمرکز حق حضانت دارایی را به شخص ثالث واگذار نمی کنند. DeFi به دلیل ماهیت غیرمتمرکز خود ، دارای صفر مقررات از سوی دولت های ملی است و معامله گران نادان را در معرض رفتارها و رفتارهای غارتگرانه مانند جلو ، پمپ و تخلیه و شستشو قرار می دهد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور