بحران استعدادهای فناوری اطلاعات استراتژی های سرمایه گذاری فناوری را تغییر می دهد | دانش مرکز داده

برای کسب‌وکارها در تقریباً هر عمودی، کسب استعدادهای فناوری اطلاعات هرگز سخت‌تر نبوده است، و مدیران فناوری اطلاعات بیشتر به سرمایه‌گذاری در فناوری نگاه می‌کنند تا آن کارکنان را جذب و حفظ کنند.

اکثر رهبران ارشد فناوری اطلاعات در نظرسنجی اخیر Mulesoft اذعان کردند که دشواری استخدام متخصصان فناوری اطلاعات واجد شرایط بر انتخاب های سرمایه گذاری فناوری سازمان آنها تأثیر می گذارد.

بر اساس یک نظرسنجی جهانی از 1000 نفر از این مدیران فناوری اطلاعات، این گزارش نشان می‌دهد که تمرکز به ایجاد قابلیت‌های افراد و تجربه محور تغییر کرده است. رهبران فناوری اطلاعات و کسب‌وکار در حال بررسی مجدد پشته فناوری خود در طول رکود اقتصادی هستند تا راه‌حل‌هایی را که حداکثر ارزش را برای کارکنان ارائه می‌کنند، نه پیچیدگی و فرسودگی، اولویت‌بندی کنند.

مت مک‌لارتی، مدیر ارشد فناوری MuleSoft و معاون دفتر تحول دیجیتال، توضیح می‌دهد که سرمایه‌گذاری و توانمندسازی فناوری چگونه رهبران ارشد فناوری اطلاعات می‌توانند شروع به ایجاد یک سازمان مردم‌محور برای کارکنان خود کنند تا استعدادهای فناوری اطلاعات را به دست آورند و حفظ کنند.

او می‌گوید: «تجربه کارمندان با دادن ابزارهای مناسب به افراد برای انجام کارهایشان شروع می‌شود.» و خاطرنشان کرد: 98 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که جذب استعدادها در انتخاب‌های فناوری آنها نقش دارد. مک‌لارتی می‌گوید: «اگر این سرمایه‌گذاری‌ها فقط توسعه‌دهندگان را توانمند می‌سازد، سازمان‌ها هزاران پتانسیل و منابع دست‌نخورده را پشت سر می‌گذارند. “کلید این است که افراد بیشتری را در یک سازمان – نه فقط توسعه دهندگان – توانمند کنیم تا به سازندگان راه حل های دیجیتال تبدیل شوند.”

در عین حال، فن‌آوری‌های جدید باید به خوبی با فناوری‌های موجود بازی کنند، در غیر این صورت، در معرض خطر قرار گرفتن در مسیر چابکی کلی کسب‌وکار هستند. این بدان معناست که رهبران ارشد فناوری اطلاعات باید روی فناوری هایی مانند کم و بدون کد سرمایه گذاری کنند که بهره وری سازمان را به طور کلی افزایش می دهد.

با این حال، آنها باید مطمئن شوند که این ابزارهای جدید می توانند با سیستم های ماموریت حیاتی در فناوری اطلاعات ادغام شوند.

راه حل های کم کد/بدون کد کشش را به دست می آورند

این نظرسنجی نشان داد که بیش از یک سوم (36٪) سازمان ها در 12 ماه آینده به ابزارهای کم و بدون کد روی می آورند.

مک‌لارتی می‌گوید توانمندسازی کارکنان فنی و غیرفنی با ابزارهای کم و بدون کد، کلید تضمین این است که سازمان ثروت کار را گسترش می‌دهد و در عین حال به رشد کارآمد نیز دامن می‌زند.

شما می توانید داستان کامل را در سایت خواهر ما هفته اطلاعات بیابید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور