با یک API ساده برای PDF Docs آشنا شوید

تصویر
عکس پروفایل Mang-Git Ng Hacker Noon

@مانگیتمانگ گیت نانگ

تلاش برای پاك كردن جهان از شر كاغذ بازی ها. بنیانگذار Anvil. توسعه دهنده سابق در Flexport ، Dropbox ، Dialpad.

یک API انعطاف پذیر و ساده برای ایجاد ، جمع آوری و امضای اسناد PDF.

Anvil با یک پیش فرض ساده آغاز شد: کاغذ بازی و PDF مهمترین گلوگاه هایی هستند که استفاده سریع از ابزارهای دیجیتال را در هر صنعت محدود می کنند. ما در صدد ساختن نرم افزاری هستیم که پل های گذشته و کلیه فرآیندهای کاغذی جا افتاده آن را به آینده عملیات آنلاین-اول و داده-محوری متصل کند. با استفاده از Anvil ، شرکت ها می توانند خود را از زیر بار کاغذبازی های بی پایان ، کارهای سنگین و روش های قدیمی استفاده کنند ، در حالی که همه چیزهایی که در مورد فرآیندهای طولانی مدت ایجاد شده خوب هستند: حفظ نظم ، اطمینان از یکپارچگی داده ها و محافظت در برابر استثناها.

در سطح ، محلول ساده به نظر می رسد. ابتدا برخی از داده ها را به صورت دیجیتالی ضبط کنید ، سپس فرم PDF مربوطه را پر کنید و در آخر فرم تکمیل شده را به شخص دیگری منتقل کنید. در حقیقت ، فرایندهای کاغذ بازی پر از تفاوت های ظریف ، استثنائات و قوانین تجاری هستند که هر کدام به قابلیت ها و پیچیدگی های محصول ما می افزایند.

در حالی که سازنده گردش کار Anvil یک راه حل عالی برای حل دسته بزرگی از چالش های گردش کار کاغذ است ، برخی از فرآیندهای پیچیده یک راه حل نرم افزاری ساخته شده توسط توسعه دهندگان با …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور