با «فعالیت اخیر» از جایی که کار را متوقف کردید، ادامه دهید

امروز ما “فعالیت اخیر” شما را در Majestic به عنوان آخرین بهبود گردش کار و قابلیت استفاده خود معرفی می کنیم.

اواخر سال گذشته، ما به عنوان یک تیم نشستیم و تصمیم گرفتیم نگاهی تازه به مشکل دسترسی آسان‌تر شما به چیزهایی که در Majestic برایتان مهم است، بیندازیم. ماموریت ما: ارائه روشی بدون دردسر برای گزارش فعالیت اخیر شما در Majestic.

پاسخ ما به این چالش، گزارش «فعالیت اخیر» جدید، صریح و عمداً بی‌پرده است.

همانطور که از نام آن پیداست، فعالیت اخیر گزارش‌ها و دامنه‌هایی را که در 90 روز گذشته درخواست کرده‌اید را به شما نشان می‌دهد و یک جریان کاری جدید بالقوه را به شما ارائه می‌دهد. این گزارش زمانی را مشخص می کند که شما اقدامات خاصی را انجام داده اید. دامنه ها را می توان به راحتی با یک کلیک مجدداً مشاهده کرد. گزارش ها را می توان بازسازی و دانلود کرد.

فعالیت اخیر همچنین نمای جدیدی برای بررسی و دسترسی به گروه های دامنه های ردیابی شده به شما می دهد. فعالیت اخیر در حال حاضر، به عنوان یک گزینه برای مشترکین Majestic، بدون هزینه اضافی در دسترس است. بیایید نگاه دقیق تری بیندازیم.

چه اطلاعاتی در دسترس است؟

بسیاری از اطلاعات موجود در فعالیت اخیر در حال حاضر در جاهای دیگر در Majestic موجود است. با این حال، دسترسی به این داده ها می تواند دردسرساز باشد. این به این دلیل است که Majestic گزارش‌های متنوعی ارائه می‌کند و در نتیجه اطلاعات شما در مکان‌های مختلف گزارش می‌شود. برای افزایش قابلیت استفاده، فعالیت اخیر همه این داده ها را در یک گزارش جمع می کند. علاوه بر جمع‌آوری گزارش‌های موجود، برخی اطلاعات اضافی نیز در دسترس قرار گرفته است که مهم‌ترین آن گزارش غنی‌تر از فعالیت Site Explorer است.

فعالیت اخیر به شما یک نمای کلی از فعالیت در موارد زیر می دهد:

  • گزارش پیشرفته
  • سطل
  • جستجوگر بک لینک انبوه
  • کمپین ها
  • مقایسه سوئیت
  • دانلودها
  • جستجوگر کلمات کلیدی
  • گزارش کلمه کلیدی
  • جستجوگر محله
  • گزارش PDF
  • جستجو در اکسپلورر
  • کاوشگر سایت
  • گزارش استاندارد
  • ارسال کننده URL
  • دامنه های تایید شده

هدف فعالیت اخیر پاسخ دادن به تعدادی از سؤالات است، از جمله “آن دامنه ای که روز گذشته در مورد آن تحقیق می کردم چه بود؟”. گزارش فعالیت اخیر به شما کمک می‌کند گزارش‌هایی را که برای دامنه‌های کلیدی ایجاد کرده‌اید پیدا کنید، کارهایی را که در تاریخ‌های خاصی انجام می‌دادید مرور کنید، و تکمیل کارهایی مانند ارسال نشانی‌های وب برای خزیدن را بررسی کنید.

فعالیت اخیر چگونه کار می کند

صفحه فعالیت اخیر فعالیت شما را در چند هفته اخیر در سراسر وب سایت Majestic در یک مکان مرکزی به شما نشان می دهد.

برای استفاده از فعالیت اخیر، باید آن را فعال کنید.

پاپ آپ فعال سازی فعالیت اخیر

اگر دوست ندارید همه فعالیت‌های Majestic شما در یک مکان فهرست شوند، به سادگی آن را خاموش کنید و داده‌ها دیگر قابل مشاهده نخواهند بود. با این حال – اگر فعالیت اخیر را خاموش کنید، وقتی دوباره آن را در آینده روشن کنید، بیشتر سابقه حذف خواهد شد.

پس از فعال شدن، گزارشی را مشاهده خواهید کرد که سه نمای اصلی در مورد داده ها ارائه می دهد:

  • بر اساس تاریخ
  • توسط دامنه
  • بر اساس فعالیت
نمایش فعالیت اخیر امروز برای Site Explorer، Compare و Neighborhood Checker

سرفصل ها باید خود توضیحی باشد. در برگه تاریخ، تمام فعالیت ها بر اساس روز انجام آن فهرست می شوند. نمای Domain در عوض دامنه‌هایی را که درخواست کرده‌اید فهرست می‌کند و نشان می‌دهد که چه گزارش‌هایی برای آنها ایجاد شده است. نمای فعالیت، ابزارهایی را که در Majestic استفاده می‌کنید، مشخص می‌کند و برای هر ابزار، دامنه‌های درخواست شده را نشان می‌دهد.

هر یک از سه گزارش فرعی در فعالیت اخیر به روشی مشابه عمل می کنند. فعالیت را می توان با کلیک کردن روی یک کلید (فلش های پایین نشان داده شده در تصویر بالا) کاوش کرد. ضامن ها را می توان گسترش داد تا تمام فعالیت های آن گروه بندی را نشان دهد.

فعالیت اخیر چیزی بیش از نشان دادن گزارش هایی که به آنها دسترسی دارید را انجام می دهد. با کلیک بر روی یک فعالیت، جستجو یا گزارش در یک برگه جدید باز می شود – به طوری که می توانید از جایی که کار را متوقف کرده اید ادامه دهید. اگر مرتباً داده‌های همان دامنه‌ها را مشاهده می‌کنید، ممکن است این را به‌عنوان یک صرفه‌جویی در زمان واقعی پیدا کنید. فعالیت اخیر برای کمک به شما برای دسترسی به گزارش هایی که به عنوان بخشی از برنامه روزانه خود ایجاد می کنید ایده آل است. آنها اکنون فقط با یک یا دو کلیک فاصله دارند. کاربران عادی ممکن است در فعالیت‌های اخیر کمی اطلاعات جمع‌آوری کنند. برای کمک به این کاربران قدرتمند در جهت‌یابی، فیلترهایی اضافه شده‌اند تا به محدود کردن فهرست فعالیت‌های شما کمک کنند. این می تواند در مواقعی بسیار مفید باشد که به دنبال چیز خاصی هستید اما نمی توانید دقیقاً به یاد بیاورید که چه فعالیتی انجام شده است.

فیلترهای موجود برای فعالیت اخیر
فیلترهای موجود برای فعالیت اخیر

پنل فیلتر گزینه هایی را به شما می دهد تا با ترکیبی از آیتم، فعالیت، تاریخ و فهرست فیلتر کنید. می‌توانید کمپین‌ها، گزارش‌ها یا دانلودهایی را که منقضی شده یا حذف شده‌اند، پنهان کنید.

آینده Recent Activity و شما!

این کار بازنگری اساسی رابط کاربری انجام شده در سال گذشته را ادامه می دهد. امیدواریم که Recent Activity دسترسی به گزارش‌ها یا اقدامات پرکاربرد را بسیار آسان‌تر کند و به شما در انجام سریع و مؤثر تحقیقات Link Intelligence کمک کند.

لطفاً برای ارزیابی این ابزار وقت بگذارید. اگر آن را مفید می‌دانید، یا اگر چیزی وجود دارد که ما نادیده گرفته‌ایم که این ابزار را برای شما ناخوشایند یا غیر مفید می‌کند، مایلیم بدانیم.

امیدواریم این گزارش جدید «فعالیت اخیر» گردش کار شما را در Majestic ساده کند.

با شکوه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور