با تیم رهبری جدید Yoast آشنا شوید! • Yoast

امروز با افتخار تیم رهبری جدید Yoast را معرفی می کنیم. سال گذشته در Yoast کاملاً سالی بود. اتفاقات بزرگی در شرکت محبوب ما افتاد. به عنوان میخ روی کیک، اکنون می خواهیم رهبران جدید خود را به شما معرفی کنیم. به Chaya، Marieke، Inge، Irene، Herre، Taco و من سلام کنید: تیم رهبری جدید که زندگی می کند و نفس می کشد “SEO برای همه”!

راه رسیدن به یک تیم رهبری جدید

زمانه در حال تغییر هست. پس از رشد فوق‌العاده‌ای که در سال‌های گذشته داشتیم، در آگوست 2021 به نیوفولد دیجیتال ملحق شدیم. نه چندان طولانی پس از آن، در نوامبر 2021، پس از اینکه ماریکه تصمیم گرفت از این موقعیت کناره‌گیری کند، من (Thijs de Valk) نقش جدید خود را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردم. در مارس 2022، Joost اعلام کرد که به سمت مشاور در شرکت منتقل خواهد شد. علاوه بر این، دوست خوب من و مدیر ارشد فناوری سابق عمر، اخیرا تصمیم گرفت پس از 8 سال وقف کامل به Yoast، رویاهای دیگری را دنبال کند.

Omar همیشه یک بخش اساسی Yoast بوده است و به شکل دادن محصولات ما به آنچه امروز هستند کمک کرده است. او مسئول راه اندازی و راه اندازی تیم توسعه ما است. عمر در سال 2014 در Yoast با جاه طلبی های فراوان، روحیه ای جسور و ایده های بی شماری در مورد چگونگی بهبود کار شروع کرد. و او قطعاً به همه چیز زندگی می کرد. عمر یک متفکر فوق العاده خلاق، یک استراتژیست و معتقد به Yoast و محصولات ما است. تمام خانواده Yoast برای او بهترین ها را آرزو می کنند!

با همه این تغییرات نیاز به یک تیم رهبری جدید افزایش یافت. به همین دلیل است که ما بسیار خوشحالیم که یک تیم رهبری عالی – با چهره‌های آشنا و تازه – ارائه می‌کنیم که Yoast را در این زمان‌های جدید و هیجان‌انگیز راهنمایی می‌کند!

رهبران جدید Yoast

اول، چهره‌های آشنا: من همچنان در راس Yoast خواهم بود و شرکت را وارد این دوره جدید می‌کنم. اما من تنها نخواهم بود چایابه عنوان رئیس عملیات، نظارت بر عملیات روزانه را حفظ خواهد کرد. او بر اجرای فرآیندهای تجاری روان و بهینه تمرکز می کند تا Yoast را به سطح بعدی برساند و به همه کمک کند تا در اینجا به جلو بروند. ماریکه رئیس استراتژی خواهد بود، با تمرکز بر مسیری که باید طی کنیم، در محصولات خود و به عنوان یک شرکت. او مطمئن خواهد شد که ما به سبک Yoast به رشد و شکوفایی خود ادامه می دهیم.

اما چهره های جدید زیادی نیز در تیم رهبری ما وجود دارد! ما دوست داریم شما را ملاقات کنید آیرین، رئیس جدید تحقیق و توسعه (R&D) ما. در Yoast، او از یک زبان شناس به یک مدیر مهندسی و به مقام رهبری که اکنون در آن قرار دارد، تبدیل شده است. او به شدت به ارائه تجربیات عالی به مردم از محصولات ما و ایجاد تیم توسعه متنوع‌تر متعهد است. او از نزدیک با او همکاری خواهد کرد آقا، رئیس جدید فناوری ما. با تیم های فنی با استعداد ما، او برای برتری فنی و ارائه بهترین و پایدارترین نرم افزار در صنعت به کاربران تلاش خواهد کرد.

و، ساندویچ مکزیکی، آ خیلی چهره آشنا در Yoast و در جامعه وردپرس نقش رئیس روابط را بر عهده می گیرد. او جوامع، مشتریان و شرکای ما را مانند هیچ کس دیگری نمی شناسد. او عاشق پرورش و بهبود روابط با همه افرادی است که با آنها تعامل داریم. و آخرین، اما قطعا نه کم اهمیت، اینگه، رئیس جدید بازاریابی ما عمیقاً به دنبال رشد Yoast است، ارزش های ما را معرفی می کند و تیم های بازاریابی ایجاد می کند که به طور یکپارچه با هم کار می کنند.

آیا می خواهید رهبران ما را کمی بهتر بشناسید؟ صفحه تیم رهبری ما را بررسی کنید.

جاده پیش رو

پس این تغییر رهبری به چه معناست؟ البته، ماموریت ما “SEO برای همه” تغییر نخواهد کرد. ما هنوز هم به ارائه فرصت‌های برابر در نتایج جستجو با نرم‌افزار و مطالب آموزشی خود اختصاص داده شده‌ایم. ما همچنان به ایجاد سئو در دسترس و آسان برای همه، در هر کجا یا هر کسی که هستید، اختصاص داده ایم.

من 100٪ مطمئن هستم که این تیم رهبری با استعداد نه تنها شرکت ما را در مسیر خود حفظ می کند، بلکه به Yoast و تیم Yoasters ما نیز کمک می کند تا از هر نظر پیشرفت کنند!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور