با تولید محصول ، استخراج نقدینگی و بازی ها ، DeFi به طور واقعی نشانه های شما را به کار می اندازد

عکس پروفایل نویسنده

@ks.shilovکریل

توسعه دهنده و نویسنده علاقه مند به بلاکچین. تلگرام من: ksshilov

قبل از DeFi (مالیات غیرمتمرکز) ، فقط دو راه برای کسب ارزش بیشتر از رمزهای خود وجود داشت: تجارت آنها یا نگهداری آنها. DeFi آن را تغییر می دهد و به شما امکان می دهد از علائم خود بهره مند شوید.

شما برای نشستن در میز با DeFi فقط به یک کیف پول رمزنگاری و برخی نشانه ها نیاز دارید. و هنگامی که وارد شوید ، روش های بی شماری وجود دارد که در آنها می توانید با پول خود بازی کنید.

در این مقاله ، من قصد دارم روش هایی را که می توانید با آن رمزهای بیشتری کسب کنید توضیح دهم و لیستی از سیستم عامل های انتخاب شده را که می توانید بلافاصله با آنها شروع کنید ، توصیه می کنم!

ایده کامل DeFi این است که شما می توانید نشانه هایی را قرض بگیرید ، آنها را درون استخر قرار دهید ، حتی بدون ارائه نام خود قمار کنید.

در حالی که اکثر سیستم عامل های آنلاین سنتی شما را ملزم به ارائه یک مجموعه کامل از اطلاعات شخصی قبل از حتی اجازه دسترسی به خدمات آنها می کنند ، DeFi قول غیرمتمرکز نگهداری نرم افزار را برای همه ، در هر کجای دنیا حفظ می کند.

ناگفته نماند که بیشتر خدمات غیرمتمرکز سود بسیار بالاتری نسبت به خدمات سنتی دارند. اگر بانکی 1-2٪ سود سالیانه سپرده شما را به شما پیشنهاد دهد ، در DeFi می توانید تا 100 برابر بیشتر درآمد کسب کنید.

عملکرد کشاورزی

عملکرد محصول فرآیندی است که در آن شما برای تولید رمزهای خود کار می کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور