با این زبانهای JVM از Simply Java Programmer به Polyglot Coder بروید

عکس پروفایل ظهر جانی هکر

@johnnythecoderجانی

یک توسعه دهنده ارشد جاوا و مدرس جاوا در دوره های برنامه نویسی Learning Tree International.

آیا در مورد رمزگذارهای چند گلتی چیزی شنیده اید؟ آن دسته از توسعه دهندگان کدها هستند که بیش از یک زبان برنامه نویسی می دانند. آنها واقعاً در سال 2021 بسیار مورد تقاضا هستند. بسیاری از مصاحبه کنندگان شغلی به دنبال آنها هستند زیرا افراد عجیب و غریب هستند که می توانند سایر فن آوریها را پوشش دهند. فناوری های جدید هر ساله وارد می شوند و یک زبان اغلب برای اجرای آنچه مورد نیاز است کافی نیست.

یک زبان جدید به شما فضا می دهد تا با کد خود بیشتر خلاق باشید ، زیرا همه آنها مفاهیم مختلف و ویژگی های جذاب جدیدی دارند که می توانید با آنها بازی کنید. علاوه بر این ، می تواند درهای جدیدی در حرفه شما باز کند و بلیط بهترین پروژه ها و تیم ها شود.

در این مقاله ، سه زبان برنامه نویسی را پیدا خواهید کرد که توسعه دهندگان جاوا باید در سال 2021 بیاموزند و دلایل آن را بیاموزند. جای تعجب نیست که همه این زبانهای برنامه نویسی مبتنی بر JVM هستند اما همه آنها دارای کیفیت های مختلفی هستند که آنها را برای یک کار خاص منحصر به فرد و مفید می کند.

ممکن است واضح به نظر برسد ، اما قبل از شروع یادگیری یک زبان جدید ، باید مهارت جاوا خود را تأیید کنید. مانند هر فناوری برجسته ای ، جاوا نیز زندگی می کند و پیشرفت می کند و شما می توانید برخی از به روزرسانی های اخیر را از دست دهید. در اینجا لیستی از برخی منابع آنلاین است که می توانید برای تمرین خود در جاوا استفاده کنید.

CodeGym

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور