با انجام کمتر از لیست های غیر ممنوع امسال کارهای بیشتری را انجام دهید

عکس پروفایل نویسنده

@z3nch4nذن چان

به Infosec و Biohacking علاقه مند هستید.

“اگر درباره اینکه آیا تصمیم درستی می گیرید وسواس داشته باشید ، اساساً تصور می کنید که جهان به خاطر یک چیز به شما پاداش می دهد و به خاطر چیز دیگر شما را مجازات می کند.”

– دیپاک چوپرا

در پایان هر سال ، اهداف سال جدید را تعیین می کنیم و آنچه را که امسال به دست آوردیم بررسی می کنیم. من قبلاً یکی از تصمیم گیرندگان قدرتمند ، مثبت و خوب برای سال جدید بودم. اما امسال تصمیم گرفتم که نکنم.

من هر روز از لیست کارهایی که باید انجام دهم استفاده می کنم که می تواند به من و احتمالاً همه کمک کند تا روی چیزهای مناسب تمرکز کنم و ساعتها را از “افراد دزدی زمان” صرفه جویی کنم.

انواع مختلف لیست کارها

لیست کارهای موقت ابزاری عالی برای تخلیه ذهن مشغول ما و جلوگیری از حواس پرتی ما است. قبل از رفتن به سوپرمارکت ، ما یک لیست خرید داریم ، یک لیست کارهایی که باید در Post-it انجام دهید تا به ما یادآوری کند که با مشتری تماس بگیریم. این یک نوع لیست به عنوان یک یادآوری است و پس از آن می توان آن را دور انداخت.

اگر نگه دارید لیست کارها به عنوان “لیست خواسته ها” که به این معنی است که رویای خود را در یک لیست یادداشت می کنید تا بتوانید آنها را یکی یکی به پایان برسانید. این عالی است زیرا شما می توانید آنچه را که واقعاً می خواهید با کلمات تجسم کنید. سپس یک لیست رویایی را می توان با اقدامات واقعی به چندین لیست مربوط به کارها تقسیم کرد تا بتوانید آنها را دنبال کنید.

نوع دیگری از لیست کارهایی که باید انجام دهم این است که صبح ها برای شروع روز شروع می کنم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور