با افزایش سرسام آور تورم، آیا اکنون زمان عقب نشینی از فناوری اطلاعات جدید است؟ | دانش مرکز داده

این مواقعی است که اعتماد و روحیه رهبران فناوری اطلاعات را امتحان می کند.

از آنجایی که هزینه تقریباً همه چیز به دلیل تورم و کمبود زنجیره تامین افزایش می یابد، بسیاری از روسای فناوری اطلاعات به پروژه هایی نگاه می کنند که در سال های نه چندان دور هم ضروری و هم منطقی به نظر می رسیدند.

امیلی لوئیس پینل، معاون رئیس جمهور و رهبر عملی خدمات ابری در NTT Data Services می گوید، با این حال ممکن است اکنون زمان وحشت و کنار گذاشتن ابتکارات با دقت برنامه ریزی شده نباشد. او توضیح می‌دهد: «نرخ تورم فعلی، تمرکز بر پروژه‌های راهبردی و بلندمدت را که در بلندمدت برای سازمان‌ها مفید خواهد بود، ضروری می‌سازد». در ماه مارس، شاهد بودیم که نرخ تورم به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید و بر هزینه نیروی کار در سراسر فناوری اطلاعات – از جمله فراساحل – تأثیر گذاشت و ارزش تحول دیجیتال را افزایش داد.

سرمایه‌گذاری‌های اتوماسیون و هوش مصنوعی می‌تواند به جبران فشار تورمی کمک کند، اما با افزایش تورم، رهبران فناوری اطلاعات برای کاهش هزینه‌ها تحت فشار قرار خواهند گرفت. لوئیس پینل هشدار می دهد: «رهبران باید درک قوی از نحوه تأثیرگذاری فناوری بر اهدافشان داشته باشند.

خوان اورلاندینی، معمار ارشد و مهندس برجسته در نرم‌افزار زنجیره تامین و ارائه‌دهنده خدمات مشاوره اینسایت، پیش‌بینی می‌کند که برخی از رهبران فناوری اطلاعات در واقع فشار بیشتری را برای تسریع انواع پروژه‌های خاص احساس خواهند کرد. او می‌گوید ابتکارات فناوری اطلاعات که جریان‌های درآمدی جدیدی ایجاد می‌کنند و/یا تمایز رقابتی را افزایش می‌دهند، احتمالاً شتاب خواهند داشت. از سوی دیگر، پروژه های نوع تعمیر و نگهداری، احتمالاً با تاخیر یا به تعویق افتادن مواجه خواهند شد.

جی آپچرچ، CIO در شرکت نرم‌افزاری تحلیل تجاری SAS، گزارش می‌دهد که او قصد ندارد هیچ یک از ابتکارات فناوری شرکتش را کاهش دهد. او توضیح می‌دهد: «بسیاری از اولویت‌های ما بر نوسازی فناوری اطلاعات، پذیرش ابر و آمادگی عرضه اولیه سهام متمرکز است. “اینها ابتکارات حیاتی برای موفقیت آینده ما هستند و شامل مزایای تجاری، مانند صرفه جویی در نیروی کار با اتوماسیون، بهینه سازی حجم کار، و ساده سازی حسابرسی و انطباق.” Upchurch خاطرنشان می کند که تاخیر در این پروژه ها به دلیل ترس از تورم تنها باعث ایجاد هزینه های عملیاتی بلندمدت می شود.

ادامه این مقاله را در InfromationWeek بخوانید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور