گیمیفیکیشن در سالهای اخیر منفجر شده است. کارآفرین فناوری ، خیرخواه و شخصیت اینترنتی ، ایلان ماسک ، عدم گیمیفیکیشن را بخشی از دلیل عدم موفقیت سیستم آموزشی فعلی می داند. این موضوع باعث ایجاد انگیزه در مدرسه خصوصی Ad Adra برای ایجاد یادگیری و ایجاد کنجکاوی در زمینه های STEM برای نسل بعدی شد. بنابراین به هر حال گیمیفیکیشن چیست؟ این فرایند اعمال اصول از بازی به مناطق دیگر است.
یک فرد متوسط هر روز 2 ساعت و 24 دقیقه در شبکه های اجتماعی وقت می گذارد. مهندسان این شرکتهای بزرگ فناوری ، روانشناسی دستگاههای حافظه را در کازینو مطالعه می کنند و اصول مشابهی را در محصولات خود پیاده سازی می کنند. کش رفتن به سمت بالا برای تازه کردن مکانیک در توییتر همان دوپامین را می کشد ، همانطور که سطح آن دستگاه اسلات را می کشد. این محصولات ، مانند بازی ها ، حلقه های بازخورد مثبتی ایجاد می کنند که به رفتار ما پاداش می دهند و توجه ما را می طلبند.
اما چرا؟
حال اگر خودمختاری و اختیاراتی برای پس گرفتن این زمان از دست رفته و صرف بهره وری بیشتر داشتیم ، آیا چنین بود؟ این سوالی بود که به دنبال پاسخ دادن به خودم بودم. یک ویژگی کلیدی و جذاب بازی های ویدیویی ، بازی های موبایل و رسانه های اجتماعی است ردیابی. اعم از سکه های طلا ، جواهرات ، تجربه ، پسندیدن یا نمایش ها ، این سیستم عامل ها موفقیت های ما را از طریق معیارهای خودسرانه ای ردیابی می کنند که اغلب فاقد …