با استفاده از یک پایگاه داده PostgreSQL ، تناسب اندام شخصی را تغییر دهید

عکس پروفایل نویسنده

گیمیفیکیشن در سالهای اخیر منفجر شده است. کارآفرین فناوری ، خیرخواه و شخصیت اینترنتی ، ایلان ماسک ، عدم گیمیفیکیشن را بخشی از دلیل عدم موفقیت سیستم آموزشی فعلی می داند. این موضوع باعث ایجاد انگیزه در مدرسه خصوصی Ad Adra برای ایجاد یادگیری و ایجاد کنجکاوی در زمینه های STEM برای نسل بعدی شد. بنابراین به هر حال گیمیفیکیشن چیست؟ این فرایند اعمال اصول از بازی به مناطق دیگر است.

یک فرد متوسط ​​هر روز 2 ساعت و 24 دقیقه در شبکه های اجتماعی وقت می گذارد. مهندسان این شرکتهای بزرگ فناوری ، روانشناسی دستگاههای حافظه را در کازینو مطالعه می کنند و اصول مشابهی را در محصولات خود پیاده سازی می کنند. کش رفتن به سمت بالا برای تازه کردن مکانیک در توییتر همان دوپامین را می کشد ، همانطور که سطح آن دستگاه اسلات را می کشد. این محصولات ، مانند بازی ها ، حلقه های بازخورد مثبتی ایجاد می کنند که به رفتار ما پاداش می دهند و توجه ما را می طلبند.

اما چرا؟

حال اگر خودمختاری و اختیاراتی برای پس گرفتن این زمان از دست رفته و صرف بهره وری بیشتر داشتیم ، آیا چنین بود؟ این سوالی بود که به دنبال پاسخ دادن به خودم بودم. یک ویژگی کلیدی و جذاب بازی های ویدیویی ، بازی های موبایل و رسانه های اجتماعی است ردیابی. اعم از سکه های طلا ، جواهرات ، تجربه ، پسندیدن یا نمایش ها ، این سیستم عامل ها موفقیت های ما را از طریق معیارهای خودسرانه ای ردیابی می کنند که اغلب فاقد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور