با استفاده از مثالی از شرکت جنرال الکتریک ، چارچوب تحلیل داده ها را درک کنید

عکس پروفایل نویسنده

@davisdavidدیویس دیوید

دانشمند داده | پزشک هوش مصنوعی | توسعه دهنده نرم افزار سخنرانی ، آموزش ، نوشتن.

این دومین قسمت از مجموعه من است که روی Big Data Analytics تمرکز دارد ، اگر اولین بار است که توصیه می کنم اولین مقاله من را اینجا بخوانید که به شما تجزیه و تحلیل داده های بزرگ را می دهد.

بنابراین چارچوب چیست؟

چارچوب یک ساختار واقعی یا مفهومی است که در نظر گرفته شده است تا به عنوان پشتیبان یا راهنمای ساخت چیزی باشد که ساختار را به چیزی مفید گسترش دهد. به عنوان مثال ، در سیستم های رایانه ای ، یک چارچوب اغلب یک ساختار لایه ای است که نشان می دهد چه نوع برنامه هایی را می توان ساخت و چگونه ارتباط متقابل دارند.

چرا به چارچوبی برای تجزیه و تحلیل داده ها نیاز داریم؟

در تجزیه و تحلیل داده ها ، چارچوب به شما امکان می دهد تا از طریق تجزیه و تحلیل داده ها به صورت سازمان یافته حرکت کنید. این فرآیند را برای شما فراهم می کند تا هنگام بررسی دقیق داده ها با تیم خود برای شناسایی و حل مشکلات ، آنها را دنبال کنید.

تصور کنید که یک پروژه متمرکز بر داده با تیم خود داشته باشید و کار بر روی آن پروژه را شروع کنید. اگر از a استفاده نمی کنید چارچوب، یک فرصت خوب وجود دارد که افراد مختلف از روش های مختلف برای حل یک مشکل مشابه استفاده کنند. داشتن رویکردهای مختلف تصمیم گیری را در مراحل مختلف پروژه دشوار می کند و ردیابی آن دشوار است.

این چارچوب امکان …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور