بانک ها به دلایل اشتباه بیت کوین را تصویب می کنند

تصویر
عکس پروفایل Ras Vasilisin Hacker Noon

@rasراس واسیلیسین

کارآفرین ، سرمایه گذار و بنیانگذار و مدیرعاملVirtuseExchange

بانک ها عمیقا این اندازه را کم می شمارند.

تا کنون ، سرمایه گذاران برای خرید بیت کوین در درجه اول به صرافی های رمزنگاری اعتماد کرده اند. اما در حال حاضر ، بانک های بزرگ ایالات متحده برنامه هایی را برای اجازه دادن به مشتریان برای بازی با طبقه دارایی های در حال ظهور اعلام کرده اند.

بگذارید این را برای شما تجزیه کنم

هفته گذشته ، JPMorgan اولین بانک بزرگ بود که به همه مشتریان خود دسترسی به بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را ارائه کرد.

در حالی که اجتناب ناپذیر بود ، اما شگفت آور نیز بود.

اول ، این اعلامیه بلافاصله پس از ممنوعیت استخراج و رمزنگاری بانکی توسط چین اعمال می شود. این در تضاد کامل با مقررات چینی در مورد رمزنگاری است. این یک سیگنال قوی به چین است که ایالات متحده علیرغم ممنوعیت چین به استفاده از رمزنگاری ادامه می دهد.

دوم ، در سال 2017 ، مدیرعامل JPMorgan ، جیمی دیموند ، ارزهای رمزنگاری شده نامید “تقلب” ، و او همچنین گفت که می خواهد “آتش در ثانیه” هر معامله کننده ای که بیت کوین معامله می کرد

در واقع او یک چهره نزدیک انجام داد.

JPMorgan نه تنها دسترسی به بیت کوین را ارائه می دهد ، بلکه امکان دسترسی به بیت کوین را نیز فراهم می کند حداقل 2 درصد تخصیص را توصیه می کند. و گزارش آنها این سه دلیل را برای آن برجسته کرد: ارزش ویژه حقوق صاحبان سهام ، بازده اوراق قرضه پایین و تورم بیشتر.

صعودی برای رمزنگاری

این غیر قابل انکار است که این یک سیگنال صعودی برای بیت کوین و رمزنگاری است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور