بازگشت E3 به عنوان رویداد دیجیتال فقط آنلاین در سال 2021

عکس پروفایل ظهر جفری هریس هکر

@84جفری هریس

در حال حاضر در بورس تحصیلی Blogger Hacker Noon ثبت نام کرده اید.

به دنبال لغو سال گذشته به دلیل همه گیری COVID-19 ، انجمن نرم افزار سرگرمی اعلام کرد نمایشگاه الکترونیکی سرگرمی (E3) در اواخر سال جاری برمی گردد. با این حال ، کنوانسیون 2021 پیچ و تاب خواهد داشت. E3 به عنوان یک رویداد پخش آنلاین دیجیتالی فقط به صورت آنلاین باز خواهد گشت.

براساس اعلامیه وب سایت رسمی E3 ، کنوانسیون 2021 یک “رویداد کاملاً مجازی” خواهد بود که نویدبخش چیزی است که “همه و همه جا را درگیر خود می کند”. قالب مجازی شامل کنفرانس های مطبوعاتی زنده است که مدت هاست به عنوان یک جریان اصلی ویدئویی چهار روزه در کنفرانس اصلی هستند.

علاوه بر این ، کنفرانس 2021 نویدبخش قالبی است که “دسترسی بی سابقه” به صنعت بازی های ویدیویی را ارائه می دهد. دقیقاً نحوه کارکرد کنجکاو خواهد بود ، با توجه به اینکه E3 نمایش های دم دستی ویژه را به بازی های جدید و آینده ارائه می دهد ، همراه با پیش نمایش های اختصاصی پشت درب بسته که فقط توسط اعضای رسانه یا صنعت بازی قابل مشاهده است.

E3 بازگشت به عنوان رویداد مجازی در سال 2021

طبق وب سایت رسمی اکسپو ، شرکت های بازی سازی Nintendo ، Xbox ، Capcom ، Konami ، Ubisoft ، Take-Two Interactive ، Warner Bros. Games ، Koch Media همه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور