بازرس سئوی جلویی جدید • Yoast

اگر نسخه‌های ما را دنبال کرده باشید، ممکن است متوجه شوید که اخیراً ویژگی‌های جدید زیادی را ارائه کرده‌ایم. با ادامه این حرکت، ما یک ویژگی دیگر را منتشر می کنیم: بازرس سئو جلویی. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا به سرعت و به طور مستقیم تنظیمات SEO خود را بدون خروج از قسمت جلویی وب سایت خود مشاهده کنید. علاوه بر این، ما در آخرین به روز رسانی افزونه SEO محلی خود، اجرای داده های ساختار یافته خود را بهبود می بخشیم. افرادی که مشاغلی مانند کلیساها، باغ‌وحش‌ها، موزه‌ها و غیره را اداره می‌کنند، ما به Google کمک می‌کنیم تا با این به‌روزرسانی درک بهتری از کسب‌وکار شما پیدا کند!

در این نسخه آمده است:

با بازرس سئو جلویی آشنا شوید

اگر در سئو تازه وارد هستید، بررسی تنظیمات سئو می تواند دردسرساز باشد. ممکن است متوجه شوید که وارد بخش مدیریت وردپرس خود می شوید، یک پست را باز می کنید و تنها پس از آن می توانید اطلاعاتی را که می خواهید ببینید پیدا کنید. فکر نمی کنید برای انجام کاری به سادگی بررسی اطلاعات چند قدم باید بردارید؟

دقیقاً به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم بازرس سئوی جلویی را توسعه دهیم. همانطور که از نام آن پیداست، این ابزار به شما اجازه می‌دهد تنظیمات و ابرداده‌هایی را که پست‌ها و صفحات شما خروجی می‌دهند، درست از قسمت جلویی وب‌سایت خود مشاهده کنید. تنها با یک کلیک، امتیازات سئو، متا تگ ها، خروجی طرحواره و اطلاعات بیشتر را به خوبی برای “بازرسی” در اختیار شما قرار می دهید. و اگر تصمیم دارید که می خواهید تغییری ایجاد کنید، دکمه ای وجود دارد که شما را مستقیماً به ویرایشگر می برد.

بازرس سئو جلویی صفحه ای را در سمت راست صفحه نمایش به شما نشان می دهد.  در این پنل می توانید امتیاز SEO و خوانایی و همچنین متا تگ های مختلف پست خود مانند عنوان، canonical و موارد دیگر را مشاهده کنید.
بازرس سئو جلویی در حال فعالیت است

بد نیست بدانید که این ویژگی در حال حاضر فعال است بتا. برای استفاده از این ویژگی، باید وارد وردپرس شوید. هنگامی که می خواهید صفحه ای را بررسی کنید، به سادگی ماوس خود را روی لوگوی Yoast در نوار مدیریت بالا نگه دارید و روی “بازرسی” کلیک کنید.

برای تازه واردان به دنیای وردپرس و سئو، این ابزار برای شما مناسب است! هنگامی که در مورد SEO یاد می گیرید، دانستن برخی از جنبه های اساسی سئو فنی واقعاً مفید است. مانند مفهوم متا تگ ها و تگ های مختلفی که گوگل در صفحه شما می بیند. در عین حال، یادگیری در مورد این موارد می تواند دشوار باشد زیرا ممکن است ندانید کجا آنها را در وب سایت خود جستجو کنید. بازرس سئو جلویی کمک می کند تا با این مفاهیم آشنا شوید، زیرا می توانید به راحتی تنظیمات سئو و ابرداده های خود را مشاهده کنید، بدون نیاز به صرف وقت برای جستجو!

بهبود در Yoast SEO Premium 19.1

ما در حال افزودن بهبودی به تجزیه و تحلیل سئوی خود هستیم که به شما کمک می کند تا در هنگام ویرایش سرعت کار خود را افزایش دهید. متوجه خواهید شد که یک نماد مداد در کنار برخی ارزیابی‌ها، مانند بررسی طول توضیحات متا، در تجزیه و تحلیل سئو ما وجود دارد. با کلیک بر روی آیکون می توانید مقدار را در آنجا ویرایش کنید. بسیار مفید برای انجام تنظیمات سریع!

پشتیبانی طرحواره جدید برای ساختارهای عمومی در SEO محلی 14.6

در این نسخه، ما در حال اضافه کردن پشتیبانی برای همه CivicStructure انواع طرحواره ساختار مدنی احتمالاً یک اصطلاح غیر معمول و گیج کننده است. در مفهوم طرحواره، به نهادهای عمومی اطلاق می شود که برای زندگی مردم در یک شهر یا شهرک حیاتی هستند. به عنوان مثال، موزه، ایستگاه اتوبوس، تئاتر هنری یا گورستان شما هستند. لیست دقیق را می توان در Schema.org یافت.

اساساً، اکنون می‌توانید مکانی را طوری تنظیم کنید که مثلاً یک موزه، تالار شهر یا هر مکان عبادت دیگری باشد و از تمام خدمات SEO محلی Yoast بهره ببرید. طرح ما به Google اطلاع می دهد که کسب و کار شما، که در این مکان واقع شده است، در واقع یک تئاتر یا یک ایستگاه آتش نشانی است. هنگامی که افراد درباره شما جستجو می کنند (یا شما را جستجو می کنند) به طور بالقوه شما را در نقشه (محلی) قرار می دهد.

رفع اشکال و تنظیم طرحواره در Yoast SEO 19.5

رفع اشکال بخش مهمی از هر نسخه نرم افزاری است. در این به روز رسانی، ما در حال رفع چند باگ کوچک هستیم که ممکن است برخی از کاربران را هنگام استفاده از افزونه تحت تأثیر قرار دهد.

در کنار آن، ما در حال انجام تنظیماتی برای نحوه خروجی طرحواره هستیم. به ویژه، ما ترتیب خروجی گره های طرحواره را تغییر داده ایم. از جانب `Organization / Person > WebSite > WebPage > Article` به `Article > WebPage > WebSite > Organization / Person`. با این کار مشکلات اعتبار سنجی برای اعتبار سنجی Schema برطرف می شود و مهم ترین محتوای طرحواره در اولویت قرار می گیرد.

به روز بمانید!

دریافت آخرین نسخه به این معنی است که سایت شما همیشه تا حد امکان سریع، کارآمد و بهینه خواهد بود. ناگفته نماند که جدیدترین و بهترین ویژگی های افزونه های ما را دریافت خواهید کرد. بنابراین، زمان به روز رسانی است!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور