بازار مرکز داده Arm Eyes Chipmaker با پتانسیل IPO 2023 | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — Arm Ltd.، شرکت طراحی تراشه متعلق به گروه SoftBank Corp. گزارش داد که درآمد خود را در سه ماهه آخر در حالی که برای عرضه اولیه بسیار مورد انتظار در سال جاری آماده می شود، 28 درصد افزایش یافته است.

درآمد از 581 میلیون دلار در سال گذشته به 746 میلیون دلار افزایش یافت که ناشی از افزایش استفاده از گجت‌های اینترنت اشیا و نرخ بالای حق امتیاز در گوشی‌های هوشمند بود.

بنیانگذار سافت بانک، ماسایوشی سون، امید زیادی به چشم انداز Arm بسته است و در یک مقطع گفته است که انتظار دارد این شرکت بزرگترین عرضه اولیه اولیه یک تراشه ساز تا کنون را انجام دهد. با این حال، بازارها علیه او حرکت کرده‌اند، با کاهش ارزش‌های فناوری و کاهش تقاضای صنعت تراشه در بخش‌های کلیدی محصولات.

روز سه‌شنبه، یوشیمیتسو گوتو، مدیر ارشد مالی، بدون اشاره به جزئیات، تکرار کرد که این شرکت قصد دارد در سال 2023 یک IPO برای شرکت بریتانیایی ایجاد کند.

فن‌آوری و طرح‌های Arm در حال حاضر در سراسر صنعت الکترونیک فراگیر شده است و بخش‌هایی مانند تلفن‌های همراه را تحت سلطه خود درآورده است و مشتریان آن شامل شرکت‌های اپل می‌شوند. رنه هاس، مدیر اجرایی بازو، وظیفه دارد به حوزه‌های دیگری مانند رایانه‌ها، مراکز داده و مراکز داده گسترش یابد. برنامه های کاربردی خودرو

با این حال، این یک تعادل چالش برانگیز است. بیشتر موفقیت آرم بر پایه بی طرفی بود که به آن اجازه داد با رقبای خود در صنایع و مناطق جغرافیایی کار کند. همانطور که سون تلاش می کند تا پتانسیل مالی Arm را قبل از IPO نشان دهد، ممکن است موقعیت آن در صنعت کاهش یابد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور