بازار زیرساخت SE آسیا با معامله 1 میلیارد دلاری همگرا گرم می شود | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، شرکت Converge ICT Solutions در حال بررسی فروش سهامی در پلتفرم زیرساخت خود است، اقدامی که به تامین کننده فیبر فیلیپینی کمک می کند تا پول نقد برای سرمایه گذاری در سراسر گروه جمع آوری کند.

مردم گفتند که نامشان فاش نشود زیرا موضوع خصوصی است، Converge که توسط کارآفرین دنیس آنتونی اوی بنیان‌گذار و رهبری می‌شود، در حال بررسی قراردادی است که سرمایه‌گذاران اقلیت را وارد پلتفرم شبکه‌هایش می‌کند، با مشاوران احتمالی مذاکره کرده است. به گفته مردم، یک معامله می تواند بسته به اندازه و ساختار نهایی به جمع آوری حدود 1 میلیارد دلار کمک کند و از سوی دیگر شرکت ها در صنعت و صندوق های سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد.

سهام Converge تا 4.3٪ افزایش یافت، بزرگترین افزایش آنها در بیش از دو هفته، ارزش شرکت در حدود 2.3 میلیارد دلار.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی اخیر، این شرکت خدمات پهنای باند ثابت را برای مشتریان مسکونی، سازمانی و عمده‌فروشی ارائه می‌کند که دارای بیش از 560000 کیلومتر دارایی فیبر و شبکه‌ای است که تا پایان ژوئن به بیش از 13.5 میلیون خانه در فیلیپین می‌رسد. همچنین راه حل های یکپارچه مرکز داده و شبکه را ارائه می دهد. شرکت سهام خصوصی Warburg Pincus تا اوایل سال جاری سهام اقلیت در Converge را در اختیار داشت.

خسوس رومرو، مدیر عملیات اجرایی در ماه آگوست گفت: رشد درآمد Converge ممکن است از 69.2 درصد در سال گذشته به 25 تا 30 درصد در سال 2022 کاهش یابد، زیرا مصرف کنندگان به مدارس و ادارات باز می گردند و تورم تقاضا را کاهش می دهد.

مردم گفتند که ملاحظات در مرحله مقدماتی است، هیچ تصمیم نهایی گرفته نشده است و Converge هنوز می تواند در مورد پیگیری یک معامله تصمیم گیری کند.

اوون کیفر اوکامپو، مدیر روابط سرمایه‌گذار Converge در پاسخ به پرسشی از بلومبرگ گفت، در حالی که مدیریت به طور مرتب فرصت‌ها را برای به حداکثر رساندن ارزش سهامداران بررسی می‌کند، هیچ تصمیمی در مورد چنین معامله‌ای گرفته نشده است.

دارایی های زیرساخت دیجیتال در آسیای جنوب شرقی در حال افزایش علاقه سرمایه گذاران است. Globe Telecom Inc در فیلیپین ماه گذشته موافقت کرد که دو مجموعه از برج ها را به یک شرکت تحت حمایت KKR & Co و یک سرمایه گذاری مشترک Stonepeak به قیمت حدود 1.3 میلیارد دلار بفروشد. بلومبرگ گزارش داده است که در مالزی، DigitalBridge Group Inc. و Equinix Inc. در فهرست نهایی دور نهایی مذاکرات برای تجارت مرکز داده Time Dotcom Bhd قرار گرفته اند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور