بازار جریان OTT برای رسیدن به 169.4 میلیارد دلار تا سال 2023: چگونه سرمایه گذاری کنیم

عکس پروفایل نویسنده

@هویجهیوز سیستیک

ما به قدرت تحول آفرین فناوری های دیجیتالی ایمان داریم. مقالات ما بیانگر اعتقادات ما هستند.

افزایش پایه مشترکان به دلیل COVID مزیتی نیست که برای مدت طولانی ادامه یابد. با بهبود شرایط زندگی به حالت عادی برمی گردد. طبق گزارش Research & Markets ، در حالی که انتظار می رود بازار جهانی جریان OTT با رشد 55 درصدی CAGR از 104.11 میلیارد دلار در 2019 به 161.37 میلیارد دلار در سال 2020 رشد کند ، این رشد عمدتا به شیوع COVID-19 نسبت داده می شود. پیش بینی می شود که بازار ثبات داشته باشد و تخمین زده می شود در سال 2023 به 169.4 میلیارد دلار برسد که از CABR 14.0٪ از 2021 رشد کند.

در پست قبلی خود ، ما در مورد تأثیر COVID-19 در صنعت جهانی OTT و کاتالیزورهای مختلفی که به رشد خارق العاده آن کمک کرده اند ، بحث کردیم. در این پست ، ما به چگونگی پایداری حرکت رشد در فضای OTT و آنچه بازیکنان پلت فرم OTT می توانند انجام دهند تا مایعات مشترک را از بین ببرند ، بررسی خواهیم کرد. پاسخ در پذیرش فناوری است که می تواند به ارائه یک تجربه عالی مشتری کمک کند.

“در میان محتوا و بازاریابی ، tech زیر سایه ای است که تجربه عالی مشتری را تضمین می کند.” – علی حسین ، مدیر عامل شرکت اروس نو

استفاده از مزایای ابر: با افزایش تعداد مشترکان ، تقاضای غیرقابل پیش بینی با جهش و افزایش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور