بازاریابی واقعیت افزوده: اکنون یا هرگز وجود ندارد

عکس پروفایل نویسنده

@اولیاتسلااولگا تسلنکو

من می دانم که چگونه از AI و XR در بازاریابی استفاده کنم و فقط نمی توانم این دانش را برای خودم حفظ کنم.

کاتالیزور واقعیت مجازی و افزوده شده: اکثر تحلیلگران فناوری Covid -19 را اینگونه توصیف می کنند.

همه شما این الگوی رفتاری را احتمالاً دیده اید:

تکرار این موارد بیش از پیش پا افتاده است: COVID قوانینی را که بازاریابان بازی می کردند تغییر داد. همه فعالیت های آفلاین و کانال های بازاریابی ، مانند کنفرانس ها یا بیلبوردهای تبلیغاتی در فرودگاه ها ، برای تولید تقاضا بی فایده بودند.

به همین دلیل بازاریاب ها تصمیم گرفتند آزمایش کنند و سرانجام هر فناوری جدیدی را که نسبت به آن تردید داشتند ، امتحان کنند. این توییت اخیر Shopify را بررسی کنید. به نظر می رسد مثل تجلی اخلاقی!

کلمه کلیدی در اینجا “تعامل” است ، اما من معتقدم ، بازاریابان فقط این عدد سرسام آور را مشاهده می کنند. و این تعداد به ما می گوید که زمان AR فرا رسیده است.

چه ابزارهای XR می توانند سرعت بازاریابی را افزایش دهند؟

واقعیت افزوده (AR) طیف گسترده ای از فرصت ها را ایجاد می کند:

  1. با برنامه های AR ، ارتباط در سطح عاطفی با مشتریان حتی در عصر فاصله اجتماعی نیز آسانتر می شود.
  2. مشاوره با “نشان ندادن” با برنامه های AR مقرون به صرفه است.
  3. ایجاد تجربه راحت است. فراموش نکنید که ما در عصر “اقتصاد تجربی” زندگی می کنیم زمانی که شرکت ها می توانند از مشتری به دلیل احساساتی که دریافت می کنند …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور