بازاریابی محتوایی SaaS: راهنمای کامل [eBook]

احتمالاً شنیده اید که بازاریابی محتوا بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما و کلید جذب و حفظ مشتری جدید است.

استفاده از محتوا و بهترین شیوه های سئو یک شروع عالی است.

اما برای بازاریابان SaaS در بازارهای رقابتی، شما به یک استراتژی خاص SaaS نیاز دارید تا این مایل بیشتر را به شما برساند.

بنابراین چه چیزی منحصر به فرد در بازاریابی محتوا برای SaaS است؟

چگونه می توانید آن را در استراتژی خود بگنجانید؟

Chandal Nolasco da Silva آن را در کتاب الکترونیکی جدید ما، SaaS Content Marketing: A Complete Guide برای شما تعریف کرده است.

شناخت مخاطبان هدف، تعیین بهترین کانال‌ها برای درگیر کردن آنها، اصلاح فرآیندهای محتوایی و ارائه مداوم ایده‌های محتوای خلاقانه می‌تواند به شما کمک کند تا از رقبا پیشی بگیرید.

از آگاهی از برند گرفته تا تعامل و تولید سرنخ تا حفظ مشتری، نکات کاربردی و توصیه‌های تخصصی را خواهید یافت که به شما در اجرای این مفاهیم کمک می‌کند.

در این راهنما، یاد خواهید گرفت:

  • چالش‌های منحصربه‌فردی که شرکت‌های SaaS با آن‌ها روبرو هستند و اینکه چگونه این فرصت‌ها برای ارتباط با مخاطبان شما از طریق محتوای بهینه‌سازی شده فراهم می‌کنند.
  • بازاریابان محتوای SaaS چگونه مخاطبان خود را تعریف می کنند و کجا باید آنها را به صورت آنلاین درگیر کنند.
  • اینکه کدام نوع محتوا در پلتفرم‌های مختلف طنین‌انداز می‌شود و مردم چگونه محتوای SaaS را به روش‌های مختلف در کانال‌ها، دستگاه‌ها و قالب‌ها مصرف می‌کنند.
  • چگونه یک قیف بازاریابی SaaS را شکل دهیم و آن را با محتوای جالب و مرتبطی که در هر مرحله از راه نیازهای کاربر را برآورده می کند، تقویت کنیم.
  • چرا محتوای مضمون به خوبی با خوانندگان طنین انداز می شود و چگونه می توان از آن به بهترین نحو استفاده کرد.
  • نحوه ساختار و ساخت یک برنامه محتوایی که به طور مداوم محتوای SaaS با کیفیت بالا را برای تقویت همه کمپین های بازاریابی شما ارائه می دهد.
  • کجا منابع اضافی برای استراتژی اندازه گیری خود پیدا کنید تا مطمئن شوید که ارزش داده هایی را که برنامه تولید می کند به حداکثر می رسانید.

Chandal Nolasco da Silva، معاون بازاریابی و ارتباطات Mako Fintech، از سال 2014 تخصص و دانش خود را با مخاطبان Search Engine Journal به اشتراک گذاشته است.

در این راهنما، او چارچوب‌ها و استراتژی‌های بازاریابی محتوای SaaS و همچنین نمونه‌های واقعی را به اشتراک می‌گذارد تا به الهام بخشیدن به برنامه شما کمک کند.

تشکر ویژه از حامی ما MarketMuse برای حمایت از تولید این راهنمای کامل.

بازاریابی محتوایی SaaS: راهنمای کامل

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور