بازاریابی در مراحل مختلف قیف [Podcast]

در این پادکست ویژه بازاریابی O’Talk ، بخشی از شبکه موتور جستجوگر مجله ، میزبان Greg Finn با یک بازیگر تمام ستاره به بحث در مورد پیچیدگی های قیف ها ، چگونگی تفاوت فروش و بازاریابی قیف ها ، بازاریابی به مراحل مختلف قیف ها ، بهترین روش ها ، و بیشتر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همچنین می توانید نسخه ویدیویی این پادکست را در کانال YouTube Search Engine Journal مشاهده کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=q4hP2lR9CW0

قیف چیست؟

همانطور که مشتری سفر خرید خود را با یک شرکت طی می کند ، در همان قیف قرار می گیرد. این تعریف ممکن است ساده به نظر برسد ، اما پیچیدگی های زیادی در مورد قیف ها و نحوه تعامل هر فرد با آنها وجود دارد و اینکه شرکت های جداگانه چگونه این مراحل را تعریف می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برخی از رایج ترین قیف هایی که شرکت ها دنبال می کنند ، قیف های فروش و قیف های بازاریابی است که در سفر مشتری دست به دست هم می دهند.

گلن تصویری عالی از چگونگی قیف ها مدل خوبی برای کار ارائه می دهد ، اما همیشه برای همه یا هر شرکت یکسان نخواهد بود.

“[Funnels are] یک چیز مصنوعی … برای من ، این یک مدل از نحوه درک خریداران از خرید یک محصول است … مفید است ، اما محدودیت های خود را دارد. “

آندره دنبال می کند که کمی بیشتر بینش بگیرد که چگونه ممکن است یک روش مشابه برای همه کار نکند.

“نکته کلیدی هنگام فکر کردن در مورد یک قیف این است که نمی توانید آنها را کپی و پیست کنید. این برای همه متفاوت خواهد بود ، از یک کسب و کار به یک کسب و کار دیگر تغییر خواهد کرد … این بیشتر یک هنر است تا یک علم. “

مارک موافقت می کند ، و برخی از تجربیات خود را در رابطه با تجربه مشتری بیان می کند.

“من هرگز با یک مشتری واحد کار نکرده ام که تعریف مشابهی از قیف بازاریابی یا قیف فروش خود در هر کجا داشته باشد … وقتی آن را تعریف می کنم ، بیشتر به این فکر می کنم که ما می خواهیم مردم را از طریق فروش به کجا بیاوریم طرف و انواع مختلف فعل و انفعالات ما می خواهیم از یک چشم انداز استخراج کنیم. “

ساختار یک قیف چگونه است؟

این تیم سپس به بحث در مورد ساختار قیف ها می پردازد.

ساختارهای قیف بازاریابی مشترک هدف این است که چشم اندازها را برای انجام یک عمل خاص فروش به منظور تبدیل آنها به مشتری اصلی یا مشتری آینده ، هدایت کند.

  • بالای قیف
  • وسط قیف
  • پایین قیف

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یا

  • اطلاع.
  • قصد
  • میل.
  • عمل.

یک ساختار فروش مشترک قیف با هدف سنجش موفقیت انجام می شود و به تیم فروش ایده می دهد که چگونه بهترین راه را برای رسیدن به چشم انداز پیش ببرد

  • رهبری.
  • بازاریابی سرب واجد شرایط.
  • سرب واجد شرایط فروش.
  • فرصت
  • مشتری.

شناخت قیف مشترک فروش به عنوان یک بازاریاب از اهمیت زیادی برخوردار است تا تصمیمات گرفته شده در زمینه بازاریابی با داده های جمع آوری شده از سمت فروش و چگونگی تأثیر تلاش های فعلی بر چشم اندازهای قیف فروش همسو باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این ساختارها و تعاریف بسته به شرکت ، دیدگاه ها و اهدافشان می توانند تغییر کنند و تغییر می کنند.

چه شبکه ها و انواع تبلیغات کار می کنند؟

سپس تیم به سمت آنچه شبکه ها و انواع تبلیغات به موفقیت در ابتکارات بازاریابی مبتنی بر قیف کمک می کند ، حرکت می کند.

آندریا توضیح می دهد که هیچ نوع سیستم عامل یا نوع تبلیغ خاصی وجود ندارد که بلافاصله باعث موفقیت یک طرح شود ، بلکه بیشتر برای استفاده از چندین سیستم عامل برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص در طول مراحل قیف است.

بعد از تبدیل آنها چه اتفاقی می افتد؟

پس از تبدیل مشتری احتمالی ، کار بازاریاب تمام نشده است! پشتیبانی از تیم فروش با پیام های بازاریابی برای رسیدن به این هدف که در نهایت مشتری می شود بسیار مهم است.

برای نکات و ترفندهای بیشتر در مورد چگونگی بهترین سرویس دهی به قیف های خود و کسب موفقیت در سفر مشتری ، به قسمت کامل گوش دهید!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

O’Clock بازاریابی پادکست های خبری دیجیتال بازاریابی دیجیتال را هر جمعه صبح همراه با بحث های غواصی عمیق “Marketing O’Talk” هر هفته منتشر می کند.

برای عضویت به سایت ساعت بازاریابی بروید!


اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور