بازاریابی تأثیرگذار: وضعیت بازار در سال 2021

عکس پروفایل نویسنده

@ks.shilovکریل

توسعه دهنده و نویسنده علاقه مند به بلاکچین. تلگرام من: ksshilov

بازاریابی اینفلوئنسر در چند سال گذشته یک روند رشد ثابت بود. گزارش Business Insider نشان می دهد که در سال 2019 ، اندازه صنعت به 8 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی رسیده است.

وضعیت بازار در سال 2021 بین دو فشار مخالف قرار دارد.

یکی ، همه گیری 2020 Covid-19 منجر به تصمیماتی برای کاهش بودجه تبلیغات شد. این امر ، همراه با ممنوعیت سفر ، میزان رشد را تحت تأثیر قرار می دهد. علی رغم این ، کارشناسان صنعت شاهد بهبود بازار هستند. پیش بینی سال 2022 این است که درآمد تا 15 میلیارد دلار رشد کند.

این بازار در مقایسه با هزینه تبلیغات جهانی در همه گروه ها هنوز نسبتاً کوچک است.

با این حال ، بازاریابی اینفلوئنسر گزاف بیشتری از صنعتی با گردش مالی سالانه بالاتر از 614 میلیارد دلار در سال 2020 می گیرد. در حالی که هم تبلیغات جهانی در همه رسانه ها و هم بازاریابی تأثیرگذار ، رشد آنها را در سال 2020 کاهش می دهد ، سهم بازاریابی تأثیرگذار ممکن است به رشد خود ادامه دهد.

بازاریابی اینفلوئنسر به تمام رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های جریان سازی گسترش یافته است. بازاریابی سازمان یافته همچنین باعث افزایش مشارکت می شود و رشد بخش ممکن است به مدل تجاری انتخاب شده توسط سیستم عامل های تازه ظهور شده برای بازاریابی تأثیرگذار بستگی داشته باشد. ما برخی از مدل های تجاری در حال ظهور را که سعی در ایجاد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور