بازارسازان خودکار (AMM): آغاز یک انقلاب مالی با استفاده از قراردادهای هوشمند

مبادلات غیر متمرکز ، یا صرفاً مبادله پروتکل ها ، فقط این است: آنها پورتال های غیر متمرکز هستند که در آن کاربران می توانند بدون واسطه یک توکن را با دیگری عوض کنند. جذابیت مبادلات توزیع شده در توانایی کاربران برای انجام معاملات بدون لزوما مبادله گذرواژه یا ارسال اطلاعات شخصی است. مبتکران DeFi دریافتند که اگر ذخیره نقدینگی به میلیاردها دلار از صاحبان توکن در اکوسیستم منتقل شود ، مبادله توکن بسیار ساده تر است. این بدون ارائه دهنده نقدینگی ، ثبت نام ، افشای اطلاعات شخصی آنها یا مبادله طرفین با ثبت نام است.

تصویر
عکس پروفایل ادوارد مون هکر ظهر

ادوارد مون

سرمایه گذار ارزهای رمزنگاری شده

در ژوئیه 2018 بود که ویتالیک بوترین ، در یک جلسه متعادل TechCrunch: Blockchain ، گفت که آرزو می کند همه مبادلات متمرکز در جهنم بسوزد.

در حالی که مبتکر گفت او درک می کند که نیازهای همه متفاوت است و برای همه جنبه های زندگی مردم کاملاً غیر متمرکز و متمرکز بسیار دشوار است ، این زمینه را باز کرد که منجر به بحث طولانی در مورد مبادلات غیر متمرکز شد ، مرکز آنچه اکنون DeFi است.

ویتالیک خاطرنشان کرد که در حالی که مبادلات رمزنگاری به رمزنگاری در مراحل اولیه توسعه بودند ، جذابیت آنها در زمینه اجازه مبادله بدون اعتماد توکن ها ، ارزش اصلی آنها بود. موفقیت های …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور