باتری های کوچک UPS برای پایداری Schneider Electric Touts

بسته به اینکه از چه کسی س askال کنید ، مراکز داده یا پرتوهای بخش عظیم تولید انرژی جهان هستند یا مدل های بهره وری انرژی در دنیای مدرن هستند. تحقیقات دانش مرکز داده در سال های اخیر بسیار بیشتر به واقعیت اخیر اشاره کرده است: مهندسان نیرو از مراکز داده به عنوان آزمایشگاه برای اجرای تکنیک های بهره وری استفاده کرده اند ، زیرا تولیدکنندگان پردازنده همچنان در بهینه سازی عملکرد برای پاکت های کم مصرف تر سود می برند.

با این وجود این ممکن است در کوتاه مدت (هرچند نه چندان طولانی) یک روند مثبت کوتاه مدت باشد. این پیامی است که کارشناسان اشنایدر الکتریک ارسال کرده اند و روز پنجشنبه میزان صدا را زیاد کردند. در یک رویداد فقط دعوت برای مشتریان منتخب و اعضای مطبوعات ، این شرکت مشکلات اقلیمی هنوز هم به طور بالقوه فاجعه باری را پیش روی ما قرار داده است ، بلافاصله با معرفی یک خط جدید از سیستم های قدرت یو پی اس فشرده تر و باتری ، آنها را پیگیری می کند. کابینت برای مرکز داده.

“ما اعتقاد داریم. . . آینده ای وجود نخواهد داشت ، [vis-à-vis] کربن خنثی ، اگر ما عظیم به دنبال یک دنیای کاملاً الکتریکی نرویم ، “فیلیپ دلورم ، معاون اجرایی مدیریت انرژی SE ، اعلام کرد ،” زیرا برق سبزترین انرژی است. و جهانی کاملاً دیجیتال ، برای امکان کارایی بیشتر ؛ و این دو را با هم ترکیب کنید ، به طوری که تا سال 2050 از خنثی شدن کربن به آن نقطه عطف برسیم. و خبر خوب این است که ما معتقدیم راهی وجود دارد. این داستان علمی نیست ، این تئوری نیست ، این عمل است. “

210617 رویداد اشنایدر الکتریک 01.jpg

مسیر Delorme اپراتورها را به سمت کابینت های سه فاز UPS Galaxy VL این شرکت هدایت می کند. در آوریل گذشته ، SE آنها را روز پنجشنبه در کابینت های جدید بسیار کوچکتر ، با تحویل بین 200 تا 500 کیلووات انرژی ذخیره شده ، که در واحدهای 50 کیلوواتی قابل افزایش است ، در دسترس قرار داد.

https://www.youtube.com/watch؟v=u-d_ErqJls8

CTO بخش امنیت امن SE ، جیم سیمونلی ، مزایای حالت “تعاملی شبکه ای” Galaxy VL را اعلام کرد ، که به گفته وی این واحدها را قادر می سازد تا در شرایط غیر پشتیبان تأمین انرژی کنند.

سیمونلی توصیف کرد: “این UPS می تواند در هنگام اتصال با باتری های یون لیتیوم ، در حالت تعاملی شبکه ای به کار رود ، به این معنی که می تواند نه تنها به عنوان دستگاهی که در آنجا نشسته و منتظر قطع شدن برق است ، بلکه در واقع استفاده شود. . . می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اوج تراشیدن ، یا ویژگی های پشتیبانی از شبکه مانند تنظیم فرکانس – که نه تنها به پایداری در محیط محلی کمک نمی کند ، بلکه می تواند در صورت کافی ، تجدیدپذیر بیشتری را برای سطح محلی ، شهرستان ، ایالت و حتی ملی به شما کمک کند آنها در آنجا مستقر شده اند. “

210617 رویداد اشنایدر الکتریک 02.jpg

SE به حرکت خود ادامه می دهد تا تاسیسات را از باتری های اسید سرب تنظیم شده توسط شیر (VRLA) تنظیم کند ، که همچنان رایج ترین نوع در استفاده فعال هستند. هنگامی که باتری های لیتیوم یون (لیتیوم یون) برای اولین بار در فاکتورهای شکل آماده مرکز داده معرفی شدند ، تردید قابل توجهی در مورد ایمن بودن آنها وجود داشت. در نوامبر سال 2019 ، کریس براون از موسسه Uptime به اپراتورها توصیه کرد که اجزای جدید Li-ion را در اتاقهای هدف ، با فاصله ایمن از سایر اجزا ، منتقل کنند تا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد نحوه واکنش آنها در شرایط خرابی جمع آوری شود. فرار حرارتی هنوز نگران کننده بود و هنوز سابقه ای برای مراحل نصب و هزینه ها وجود ندارد.

سیمونلی گفت این کابینت های جدید با کاهش مصرف فضای کف به بیش از یک متر مربع و همچنین کاهش اتصالات خود به تنها دو: قدرت خود و کنترل سیستم ، این نگرانی ها را برطرف می کنند. “این کابینت های باتری می توانند در عرض چند دقیقه زنجیر مروارید و کار کنند. ما هزینه نصب بسیار کمتری نسبت به اسلاف آن در اندازه اسید سرب داریم. “

210617 رویداد اشنایدر الکتریک 03.jpg

در همین راستا ، بخش APC SE روز پنجشنبه دستگاه UPS 3 کیلوواتی را در فاکتور شکل 1U اعلام کرد. Smart-UPS Ultra لقب گرفته و در ماه سپتامبر با از بین رفتن همه گیر (امیدوارم) بیماری همه گیر ، و فعالیت حمل و نقل به حالت عادی در دسترس باشد ، در ماه سپتامبر در دسترس مشتریان آمریکای شمالی قرار خواهد گرفت.

سیمونلی Smart-UPS Ultra را “کوچکترین ، کوچکترین ، تک فاز ، 3 کیلووات UPS موجود در بازار ، بدون نوار” نامید. وی اضافه کرد ، این مورد برای محیط های لبه دار مانند مراکز داده خرد مناسب تر است ، جایی که از نظر تئوری ممکن است فضا وجود نداشته باشد و تنها روش عمل شما این است که یکی از این موارد را به دیوار بچسبانید. همانطور که عکس نشان داد ، واقعاً می توان این کار را انجام داد.

اما آیا اینها واقعاً ابزار پیشگیری هستند ، همانطور که Delorme از فاجعه جهانی صمیمانه استفاده می کند؟ مطالعات اخیر و نیمه اخیر به هزینه شگفت آور بالای کربن تولید باتری های لیتیوم یون – سلول های آنها ، مواد شیمیایی مورد استفاده در سوخت آن سلول ها ، همراه با پلاستیک ها ، آلومینیوم و سایر مواد مورد استفاده در محفظه و محفظه اشاره کرده است. مطالعه اوت 2016 توسط مهندسان در انستیتوی فناوری کارلسروهه تخمین زد که مجموع انرژی های مصرفی در تولید باتری قابل شارژ لیتیوم یون ، به طور متوسط ​​110 گرم معادل CO است.2 (“گاز گلخانه ای”) انتشار (g CO2 ه) به ازای هر 1 وات ساعت (Wh) ظرفیت ذخیره سازی.

بر اساس برآورد دانش مرکز داده در فوریه گذشته با کمک جاناتان كومي ، متخصص برق جهان ، با توليد اجزاي باتري واحد 3 kW APS Smart-UPS Ultra ، به اندازه متوسط ​​موتور سوزاننده بنزين ، انتشار كربن توليد مي شود. اتومبیل برای حدود 38 ساعت.

ما از معاون ارشد SE برای بخش فناوری اطلاعات آمریکای شمالی ، جی اوون ، پرسیدیم که شرکت او چه کاری می تواند انجام دهد تا به مشتریان خود کمک کند تا “تله های کربنی” را که باتری های لیتیوم یون ترک می کنند جبران کند و سرانجام آنها غلبه کنند – این واقعیت است که کربن می گیرد انتشار برای کاهش انتشار کربن.

اوون پاسخ داد: “شکی نیست که اشنایدر یک شرکت هدف محور است و بخشی از این هدف ایجاد پایداری در تمام جنبه های تجارت ما است.”

وی به ما گفت که لیتیوم یون دارای مزایای ماندگاری بیشتر و قابل بازیافت بودن است ، زیرا تولید کننده می تواند اجزای جدید لیتیوم یون را از اجزای قدیمی تولید کند. علاوه بر این ، به طور معمول کوچکتر و سبک تر است. “از دیدگاه من ، اگر به این مزایا فکر کنید ، حرکت در جهت یون لیتیوم از VRLA یا سایر فناوری های قدیمی باتری کاملاً منطقی است. آیا این پایان-همه / همه چیز است؟ نه ، احتمالاً نه اما امروز بهترین راه حل برای کاربردی است که داریم. “

گروهی از افراد مشکوک به یون لیتیوم ، به ویژه در محافل رسانه های اجتماعی ، به این واقعیت اشاره می کنند که کاربران لزوماً با استفاده از منابع انرژی تجدید پذیر سلول های یون لیتیوم را شارژ نمی کنند. اوون خاطرنشان کرد ، این ممکن است در مورد مصرف کنندگان عام صادق باشد ، اما مطمئناً در مورد مشتریان مشاوره خود SE اینگونه نیست. مشاوران قدرت اشنایدر اغلب به اپراتورهای مرکز داده در تهیه انرژی تجدیدپذیر کمک می کنند.

وی به ما گفت: “ما از طرف مشتری تهیه كننده انرژی بسیار بزرگی هستیم و وقتی مشتری علاقه مند باشد ، به ویژه به خرید انرژی از منابع تجدیدپذیر بپردازد ، می توانیم به آنها در انجام این كار كمك كنیم.

جی اوون ادامه داد: “من نمی توانم بلند شوم و بگویم كه مراكز داده در هر كاری كه انجام می دهیم 100 درصد خنثی هستند.” “اما ارائه محصولات کارآمدتر به مشتریان ما کمک می کند تا این اهداف را برآورده کنند.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور