این شکاف است یا Frickin ‘Fracking!

عکس پروفایل نویسنده

هنگامی که می خواهیم اقتصاد صنعتی مدرن را از طریق انرژی های تجدیدپذیر تأمین کنیم ، آلمانی ها اغلب به عنوان یک داستان موفقیت شناخته می شوند. آلمانی ها نیز در تعطیلی تمام نیروگاه های هسته ای خود جهنم هستند. با این حال ، تعطیلی نیروگاه های هسته ای و ساخت نیروگاه های انرژی تجدیدپذیر یارانه ای توسط دولت منجر به انتشار کربن کمتر از کشور نشده است.

آلمان به نفع تجدیدپذیرها از شکافت فاصله گرفته و در واقع انتشار کربن خود را افزایش داده است. این امر با تنظیم سوابق تولید برق تجدیدپذیر همراه است. دلایل این امر روشن و واضح است. متأسفانه ، وقتی باد و خورشید وجود ندارد ، پس برق باید از طریق روغن یا گاز طبیعی یا ذغال سنگ تولید شود! بله ، آلمانی ها کارخانه های جدید ذغال سنگ را به بهره برداری می رسانند.

خواه محیط بانان بخواهند آن را بپذیرند یا نه ، نیاز به یک نیروگاه برق جدید با زغال سنگ در آلمان ارتباط مستقیمی با خاموش شدن راکتورهای هسته ای دارد. دوستداران محیط زیست باید نیاز به شکافت هسته ای را بپذیرند و در دستور کار توسعه آن قرار گیرند. محیط بانان به عنوان ناظران وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند که شرکت ها و بوروکرات ها به قیمت از دست دادن محیط زیست و ایمنی کوتاه نمی آیند. شکافت در واقع تنها گزینه برای مقادیر برق صنعتی همیشه در دسترس است ، اما همه ما درک می کنیم که این …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور