اینستاگرام تمرکز خود را بر روی حلقه ها ، کاربران ناراحت می کند

به روزرسانی اخیر در برنامه اینستاگرام نشان می دهد که این شرکت در حال کار روی Reels است و این باعث ناراحتی کاربران وفادار می شود.

کسانی که طی دو روز گذشته به سیستم اینستاگرام وارد شده اند ، متوجه تغییر جزئی اما معنی دار در رابط کاربری شده اند.

در نوار پیمایش پایین ، اکنون کاربران یک دکمه Reels و برگه Shop را پیدا می کنند که در آن دکمه ایجاد و برگه فعالیت وجود داشته است.

دکمه ایجاد و برگه فعالیت اکنون در گوشه سمت راست بالای صفحه و در کنار دکمه پیام مستقیم قرار دارند.

اینستاگرام تمرکز خود را بر روی حلقه ها ، کاربران ناراحت می کند

خواسته یا ناخواسته ، این پیام به کاربران ارسال می کند که اینستاگرام اولویت Reels و خرید را نسبت به محتوای اصلی خبر دارد. و کاربران از این موضوع راضی نیستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

قبل از اینکه وارد واکنش های کاربران شویم ، بیایید ابتدا نگاهی بیندازیم که چه عواملی تغییر کرده و چرا (طبق اعلام اینستاگرام).

حلقه ها و خریدها از طریق ارسال های منظم؟

در اطلاعیه اینستاگرام آمده است:

“امروز ما تغییرات بزرگی را در اینستاگرام اعلام می کنیم – یک برگه Reels و یک تب Shop.

برگه Reels کشف فیلم های کوتاه و سرگرم کننده از سازندگان در سراسر جهان و افرادی که دقیقاً مانند شما هستند را برای شما آسان می کند.

برگه Shop راهی بهتر برای ارتباط با مارک ها و سازندگان و کشف محصولات موردعلاقه شماست. “

اینستاگرام مدعی است نحوه استفاده جوانان و خالقین از این پلتفرم در حال تغییر است.

این شرکت می گوید ، “انفجاری” از محتوای ویدئویی کوتاه در اینستاگرام رخ داده است ، همراه با تغییر قابل توجهی به سمت خرید آنلاین از زمان ابتلا به همه گیری همه گیر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اینستاگرام افزودن دکمه Reels را به عنوان “نوعی مرحله ، مکانی که در آن مردم می توانند خلاقیت خود را با جهان به اشتراک بگذارند و فرصتی برای شکستن و یافتن مخاطب داشته باشند” توصیف می کند.

در واقع ، Reels رقیب مستقیم TikTok است که Instagram به همان روشی که ویژگی Stories را از اسنپ چت وام گرفته است را تحت فشار قرار می دهد.

Reels چندان مورد پسند کاربران نیست ، بنابراین اینستاگرام تلاش خود را با قرار دادن ویژگی جلویی و مرکزی یک قدم جلوتر می برد.

جایگزینی دکمه ایجاد با دکمه Reels مطمئناً خطرناک است. اگرچه اینستاگرام معتقد است که حتی خطر بیشتری برای آینده برنامه وجود دارد نه ایجاد این نوع تغییرات

“ما این تغییرات را چندان ساده نمی گیریم – مدت زیادی است که صفحه اصلی اینستاگرام را به صورت گسترده به روز نکرده ایم. اما اینکه چگونه مردم فرهنگ سازی می کنند و از آن لذت می برند تغییر کرده است و بزرگترین خطر برای اینستاگرام این نیست که ما خیلی سریع تغییر می کنیم بلکه این است که تغییر نمی کنیم و بی ربط می شویم. “

اینستاگرام می گوید از این تغییر بسیار هیجان زده است – احساسی که پایگاه کاربری آن به اشتراک نمی گذارد.

واکنشهای کاربر به به روزرسانی برنامه Instagram

اگر واکنش به به روزرسانی اینستاگرام را می توان با یک کلمه توصیف کرد ، من از استفاده از کلمه “عصبانی” دریغ نمی کنم.

در حقیقت آنقدر عصبانی است که به دلیل زبان فحاشی نمی توانم نظرات اکثر مردم را به اشتراک بگذارم.

در اینجا برخی از توییت های پاک کننده ای است که موفق به یافتن آنها شده ام:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جیمز چارلز ، حتی اینفلوئنسر ، با ده ها میلیون مخاطب ، در مورد به روزرسانی اینستاگرام به مدت طولانی (امن برای کار) غر زد.

انتقادات در سراسر هیئت مداوم است. اینستاگرام چیزهایی را که مردم تصور می کنند خراب است برطرف نمی کند و در عوض چیزهای جدیدی را که هیچ کس درخواست نکرده اضافه می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

آنچه کاربران اینستاگرام بیشتر به دنبال آن هستند بسیار ساده است. آنها برنامه ای را می خواهند که پیمایش آن آسان تر باشد و الگوریتمی است که به آنها امکان می دهد محتوای مورد علاقه خود را مشاهده کنند.

مردم برنامه Instagram را برای تماشای Reels و رفتن به بازار باز نمی کنند. اگر اینستاگرام موفق به ایجاد تغییر در رفتار کاربر شود ، زمان مشخص خواهد شد.

تصور می کنم وقتی اینستاگرام گزارش سه ماهه بعدی خود را منتشر می کند ، درباره تأثیر این تغییر بر کاربران چیزهای زیادی یاد خواهیم گرفت.

منبع: about.fb.com

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور