اینستاگرام برای نمایش محتوای بیشتر از افرادی که فالو نمی کنید

اینستاگرام دو فید جدید به برنامه اضافه می‌کند و فید خانگی موجود را با محتوای بیشتری از حساب‌هایی که قبلاً دنبال نکرده‌اید به‌روزرسانی می‌کند.

برای متعادل کردن محتوای اضافی که برای دیدن آن شرکت نکردید، اینستاگرام فید زمانی را بازگرداند که فقط حاوی محتوایی از حساب های دنبال شده است.

فید دیگری که اینستاگرام معرفی می‌کند شبیه به لیست‌های توییتر است، زیرا به شما امکان می‌دهد حساب‌هایی را که می‌خواهید محتوا را از آن‌ها ببینید، مدیریت کنید.

در اینجا جزئیات بیشتری درباره به‌روزرسانی‌هایی که به اینستاگرام می‌آیند، وجود دارد که گفته می‌شود به کاربران کنترل بیشتری بر تجربه خود می‌دهند.

به روز رسانی فید صفحه اصلی اینستاگرام

در به‌روزرسانی‌ای که تأیید شده است به زودی منتشر می‌شود و در حال حاضر در آزمایش برای کاربران منتخب در دسترس است، برنامه اینستاگرام شامل سه نوع فید است.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

این سه فید عبارتند از:

  • صفحه اصلی: این تجربه اینستاگرامی است که امروز می‌دانید، در آن محتوا به‌صورت الگوریتمی بر اساس میزان علاقه‌مندی شما به پست‌های خاص رتبه‌بندی می‌شود.
  • موارد دلخواه: این فید حاوی محتوایی از حساب‌هایی است که می‌خواهید مطمئن شوید چیزهایی را از دست ندهید. می‌توانید انتخاب کنید کدام حساب‌ها در این فید ظاهر شوند، مانند فهرست‌های توییتر.
  • ذیل: این لیست زمانی از پست‌هایی است که فقط از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید.
فید خانگی اینستاگرامتصویر از: Twitter.com/Mosseri، ژانویه 2022.

در ویدئویی که توسط مدیر اینستاگرام آدام موسری منتشر شده است، دو فید جدید پیش‌نمایش می‌شوند و جزئیات مربوط به تغییرات در فید خانگی موجود به اشتراک گذاشته می‌شود.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

موسری می‌گوید که این تغییرات در تلاشی برای کمک به مردم در مورد زمانی که در برنامه می‌گذرانند احساس خوبی داشته باشند.

او معتقد است ارائه راه هایی برای شخصی سازی فید اینستاگرام به افراد می تواند تجربه مثبت تری ایجاد کند.

با این حال، در همان زمان، فید اصلی از محتوایی که مردم انتخاب کرده‌اند دورتر می‌شود.

این در حالی است که موسری در حال توصیف فید جدید “دنبال کردن” است. او می گوید (تاکید من است):

«… سومی را که «دنبال می‌کنید» می‌نامیم — و این فهرست زمانی از پست‌هایی است که فقط از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، زیرا خانه به مرور زمان توصیه های بیشتری خواهد داشت

وقتی صحبت از کشف محتوا به میان می‌آید، این خبر خوبی است، زیرا این پتانسیل را ایجاد می‌کند که حساب‌ها در مقابل افراد بیشتری قرار بگیرند و مخاطب ایجاد کنند.

اگرچه اگر افراد ناگهان متوجه شوند که محتوایی را که می‌خواهند در هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام ببینند به اندازه کافی دریافت نمی‌کنند، می‌تواند منجر به تجربه بدتری شود.

حداقل آن‌ها می‌توانند به سرعت از یک منوی کشویی به‌راحتی به فیدهای علاقه‌مندی‌ها یا فیدهای دنبال‌کننده سوئیچ کنند.

همانطور که گفته شد، این موارد در حال حاضر در آزمایش برای برخی از کاربران در دسترس هستند. موسری می گوید امیدوار است که این تجربه کامل در نیمه اول سال جاری راه اندازی شود.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

منبع:


تصویر ویژه: Camilo Concha/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور