اینستاگرام امکان جستجو با کلمه کلیدی را امکان پذیر می کند

اینستاگرام قابلیت جستجوی خود را ارتقا می دهد و به کاربران اجازه می دهد برای اولین بار محتوای خود را توسط کلمات کلیدی پیدا کنند.

تاکنون ، کاربران فقط قادر به جستجوی محتوا توسط هشتگ ها ، برچسب های مکان ، نام کاربری و نام نمایه بوده اند.

این موضوع محتوای غیرقابل جستجو در قسمت زیرنویس باقی مانده است.

طبق گزارشی از TechCrunch ، کاربران اکنون می توانند پست ها را با استفاده از کلمات کلیدی که ممکن است در زیرنویس عکس و فیلم ظاهر شوند جستجو کنند.

چیزهای زیادی در مورد قابلیت جستجوی جدید اینستاگرام قابل درک است ، اما من اطلاعاتی را که تاکنون در دسترس بوده است جمع می کنم.

جستجوی کلمات کلیدی اینستاگرام چگونه کار می کند؟

جستجوی کلمات کلیدی اینستاگرام با اجازه دادن به کاربران برای تایپ کردن یک کلمه کلیدی مانند “الهام از دفتر خانه” ، به جای اینکه محدود به هشتگی مانند #homeofficeinspiration باشد ، کار می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس نتایج جستجو باید پست هایی را در مورد الهام از دفتر خانه ارائه دهند ، حتی اگر به طور خاص برچسب گذاری نشده باشند.

دقیقاً مشخص نیست که اینستاگرام بدون اتکا به هشتگ ها ، چگونگی تعیین پست را تعیین می کند.

شناخته شده است که اینستاگرام برای جستجوی کلمات کلیدی از زیرنویس ها برای نمایش پست ها استفاده می کند ، اما حتی هنوز س manyالات زیادی وجود دارد.

به عنوان مثال – آیا فقط مطابقت دقیق دارد؟ آیا الگوریتم اینستاگرام می تواند مترادف را درک کند؟ آیا هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی برای کمک به الگوریتم در تشخیص آنچه در تصویر به تصویر کشیده شده وجود دارد؟

سخنگوی شرکت به The Verge می گوید که اینستاگرام هنگام بازگرداندن نتایج جستجو “تعدادی از عوامل” را در نظر می گیرد. این شامل نوع محتوا ، زیرنویس ها ، زمان ارسال آن و موارد دیگر است.

سخنگوی تأیید می کند که اینستاگرام از یادگیری ماشینی برای “یافتن بالاترین کیفیت محتوای مرتبط با شما” استفاده می کند. هیچ اشاره ای به اینکه آیا این امر به بازشناسی تصویر نیز مربوط می شود وجود ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سخنگوی گفت: نتایج جستجوی اینستاگرام فقط به عبارات خاص محدود می شوند:

“جستجو محدود به موضوعات مورد علاقه عمومی و کلمات کلیدی است که در دستورالعمل های انجمن Instagram قرار دارند.”

بالقوه برای سئو اینستاگرام؟

شاید جالب ترین جنبه این به روزرسانی ، حداقل برای بازاریابان و علاقه مندان به جستجو ، پتانسیل سئو اینستاگرام باشد.

پیش از این ، تنها راه برای بهینه سازی ارسال های اینستاگرام ، درج هشتگ های مربوطه و شاید برچسب مکان (در صورت وجود) بود.

اکنون یک الگوریتم کاملا جدید برای درک و بهینه سازی بازاریابان وجود دارد. برای اولین بار در واقع می توانیم در مورد اینستاگرام بحث کنیم عوامل رتبه بندی.

با این حال ، بهتر است صبر کنید و ببینید که این تغییر چگونه بر رفتار کاربر تأثیر می گذارد. ما هنوز نمی دانیم که کاربران چگونه با این روش جدید جستجوی پست در اینستاگرام سازگار می شوند.

آیا آنها برای پیدا کردن محتوای بصری مشابه نحوه استفاده افراد از Pinterest ، از کلمات کلیدی استفاده می کنند؟ یا کاربران اینستاگرام استفاده از هشتگ های امتحان شده و درست را ترجیح می دهند؟

مشاهده یک افزایش چشمگیر در جذب کاربر در پست ها پس از راه اندازی جستجوی کلمات کلیدی ، یک علامت امیدوارکننده است. این می تواند نشانه ای باشد که از کلمات کلیدی برای کمک به کاربران در کشف محتوایی که در غیر این صورت پیدا نمی کردند ، استفاده می شود.

نکته ای که مسلم است این است که کاربران اینستاگرام از تغییر چشم پوشی می کنند ، و این موضوع با هیاهوی بروزرسانی رابط کاربری اخیر مشهود است.

تاکنون بحث بسیار کمتری پیرامون این به روزرسانی وجود داشته است ، که یا نشانه این است که کاربران متوجه آن نشده اند یا هنوز برای همه پخش نشده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گفته می شود که جستجوی کلمات کلیدی اینستاگرام امروز به زبان انگلیسی برای همه کاربران در کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، نیوزیلند و ایرلند در حال اجرا است.

منابع: TechCrunch ، The Verge

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور